#45 » de bibanu47 » 22 Mar 2014 05:28
Ford Fiesta 1.4 TDCI,inlocuit ambreiaj
Rog posesorii de astfel de autoturisme sa nu se supere pe mine pentru propriile concluzii care vor urma si ar fi bine sa retineti ce ar trebui facut ca sa evitati eventualele probleme pe parcursul folosirii autoturismului.
Fata de Focus,au facut unele greseli de fabricatie la Fiesta:
-1.suportul de la baterie,pe care se monteaza si tamponul cutiei de viteze este sudat,nu mai este detasabil si din acest motiv(tampit),nu se poate scoate motorul si cutia de viteze decat daca demontezi faruri,spoiler,radiatoare,etc,ca sa se poata scoate motorul prin fata si nu direct in sus ca la orice autoturism.
-2.tot pe acest suport sunt prinse 5 fire negre de legaturi de masa si in loc sa le monteze pe toate pe un singur surub,au montat 5 suruburi.Atentie mare ca acestea sunt ruginite si nu mai fac contact si o sa va mirati de ce aveti probleme la instalatia electrica.Recomand tuturor demontarea acestora,curatarea cu şmirgher cu granulatie mare,ungerea cu vaselina si montare la loc.
-3.ca sa separi instalatia electrica dintre caroserie si motor,la Focus are 2 mufe multicontact care se decupleaza,dar la Fiesta au facut una singura si in rest demontezi papucii din tabloul de conexiuni iar calculatorul(ECU) si cate si mai cate relee de bujii si etc,raman sa atarne pe motor,in loc sa fi montate pe caroserie,puteti observa in poze.
-4.cautatoarele de la cutia de viteze sunt montate in partea din fata jos,nu mai sunt deasupra cutiei si din acest motiv trebuie urmarit cand incepe sa se umezeazca capacul de plastic negru care este montat peste cablurile de viteze,ca se se schimbe simeringul la timp pentru a nu pierde uleiul de transmisie.
-5.conducta de tur de la servodirectie,in loc sa fie trecuta frumos pe lonjeron pe sub cutia de viteze,este trecuta peste cutie si esti obligat sa dai drumul la lichid.
-6.directia si planetarele sunt similare.
-7.turbosuflanta e pusa foarte comod,pe fata motorului.
Am incercat sa va fac si o scurta prezentare a subansamblelor si pe unde sunt montate fiecare,ca sa va fie mai usor de gasit filtru de ulei de exemplu.
Se poate observa din poze cat de invinetita este volanta de la patinarea discului care a fost foarte uzat fizic.
- Fişiere ataşate
-

- Prezentare generala..JPG (212.53 KiB) Vizualizat de 663 ori
-

- Pompita de amorsare la schimbarea filtrului de combustibil..JPG (170.04 KiB) Vizualizat de 754 ori
-

- Pompa de servodirectie..JPG (157.56 KiB) Vizualizat de 700 ori
-

- Pompa de injectie..JPG (172.62 KiB) Vizualizat de 688 ori
-

- Instalatie electrica care eu consider ca era normal sa ramana pe caroserie,nu pe motor,cel putin ECU,numai Renault are asemenea obiceiuri nejustificate..JPG (182.69 KiB) Vizualizat de 708 ori
-

- Filtrul de ulei.JPG (149.43 KiB) Vizualizat de 655 ori
-

- Electromotorul..JPG (148.45 KiB) Vizualizat de 691 ori
-

- Demontarea planetarei..JPG (156.21 KiB) Vizualizat de 675 ori
-

- Prezentare motor..JPG (215.1 KiB) Vizualizat de 714 ori
-

- s-au demontat farurile si spoilerul..JPG (232.39 KiB) Vizualizat de 724 ori
-

- Suportul despre care sustineam ca e sudat si nu mai este detasabi.JPG (188.8 KiB) Vizualizat de 681 ori
-

- Tamponul antirasturnare care fixeaza cutia de viteze cu caroseria..JPG (189.87 KiB) Vizualizat de 696 ori
-

- Turbosuflanta..JPG (168.47 KiB) Vizualizat de 683 ori
-

- Ciudata conceptie a instalatiei electrice..JPG (254.96 KiB) Vizualizat de 663 ori
-

- Alternatorul..JPG (157.51 KiB) Vizualizat de 727 ori
-

- Cautatoarele la cutia de viteze,sageata indica zona unde cedeaza simeringul..JPG (157.61 KiB) Vizualizat de 710 ori
-

- Cutia de viteze..JPG (289.61 KiB) Vizualizat de 674 ori
-

- Discul de ambreiaj..JPG (211.18 KiB) Vizualizat de 669 ori
-

- Motorul ansamblat cu cutia de viteze..JPG (239.01 KiB) Vizualizat de 667 ori
-

- Placa de presiune..JPG (224.03 KiB) Vizualizat de 708 ori
-

- Prezentare kit de ambreiaj..JPG (239.04 KiB) Vizualizat de 709 ori
-

- Rulmentul de presiune..JPG (194.5 KiB) Vizualizat de 699 ori
-

- Sageata indica zona invinetita din cauza incinderii discului de ambreiaj.JPG (163.21 KiB) Vizualizat de 651 ori
-

- Suportul de la baterie unde sunt prinse legaturile de masa care am mentionat ca oxideaza..JPG (179.4 KiB) Vizualizat de 730 ori
-

- Tamponul motor din zona distributiei.JPG (146.92 KiB) Vizualizat de 649 ori