bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Pentru cei pasionati de mecanica si reparatii

Moderators: DeeJay, bibanu47

Followers: bibanu47, DeeJay

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #51 » by bibanu47 » 03 Apr 2014 10:05

Alfa Romeo 164,reparatia capitala a motorului de 2,5 TD cu 4 chiulase



Acest tip de motor este unic in felul sau,deoarece italianul l-a construit cu 4 chiulase si a fost echipat cu cate o chiulasa pe fiecare piston in parte,fara a practica canalizatii de ungere prin ele,preferand sa vina cu conducte exterioare pentru transportul uleiului,iar prin chiulasa trece decat lichidul de racire.
Distributia este in ulei,fiind alcatuita numai din pinioane,fara lant sau contra patine de frictiune.
Motorul este prevazut cu camasi in bloc,etansate cu oringuri de cauciuc si inele de aluminiu,separand lichidul de racire fata de ulei.
La demontare am gasit uzura pe camasile setului motor,pistonul nr. 1 nu functiona din cauza supapelor care nu produceau etanseitatea,iar segmentii erau extrem de uzati.
In pozele de mai jos incerc sa detaliez unele etape din reparatia motorului si de aceea va rog sa dati atentie semnificatiilor mentionate de mine in cadrul fiecarei poze.
Attachments
Alfa-Romeo 164.JPG
Alfa-Romeo 164.JPG (766.37 KiB) Viewed 306 times
motorul dupa ce a fost demontat de pe caroserie.JPG
motorul dupa ce a fost demontat de pe caroserie.JPG (157.97 KiB) Viewed 306 times
vedere  superioara motor.JPG
vedere superioara motor.JPG (166.5 KiB) Viewed 304 times
pompa de injectie.JPG
pompa de injectie.JPG (152.8 KiB) Viewed 300 times
alternatorul.JPG
alternatorul.JPG (188.55 KiB) Viewed 304 times
ansamblu motor.JPG
ansamblu motor.JPG (232.57 KiB) Viewed 306 times
motorul cu chiulasele demontate.JPG
motorul cu chiulasele demontate.JPG (180.3 KiB) Viewed 301 times
blocul motor cu vilbrochenul montat.JPG
blocul motor cu vilbrochenul montat.JPG (171.84 KiB) Viewed 301 times
baia de ulei a motorului.JPG
baia de ulei a motorului.JPG (156.08 KiB) Viewed 286 times
culbutorii de pe un piston.JPG
culbutorii de pe un piston.JPG (139.4 KiB) Viewed 292 times
primele doua pistoane,dintre care se poate observa ca cel din stanga,adica nr.1 nu lucra,ere umed de motorina.JPG
primele doua pistoane,dintre care se poate observa ca cel din stanga,adica nr.1 nu lucra,ere umed de motorina.JPG (184 KiB) Viewed 294 times
pinioanele pentru antrenarea distributiei.JPG
pinioanele pentru antrenarea distributiei.JPG (171.42 KiB) Viewed 299 times
pinioanele care asigura distributia.JPG
pinioanele care asigura distributia.JPG (177.08 KiB) Viewed 288 times
fanta segmentului vechi si uzat.JPG
fanta segmentului vechi si uzat.JPG (167.71 KiB) Viewed 298 times
fanta segmentului nou.JPG
fanta segmentului nou.JPG (145.44 KiB) Viewed 297 times
una din cele 4 garnituri de chiulasa.JPG
una din cele 4 garnituri de chiulasa.JPG (165.62 KiB) Viewed 297 times
chiulasele dupa curatire si pasuirea supapelor si totodata se poate observa si delimitarea celor 4 chiulase,ele fiind sustinute doar de galeriile de admisie si evacuarea,acestea fiind comune.JPG
chiulasele dupa curatire si pasuirea supapelor si totodata se poate observa si delimitarea celor 4 chiulase,ele fiind sustinute doar de galeriile de admisie si evacuarea,acestea fiind comune.JPG (189.63 KiB) Viewed 294 times
`camasa confectionata.JPG
`camasa confectionata.JPG (191.16 KiB) Viewed 289 times
kit garnituri.JPG
kit garnituri.JPG (164.73 KiB) Viewed 292 times
segmentii pentru un piston.JPG
segmentii pentru un piston.JPG (146.93 KiB) Viewed 284 times
segmentii si una din camasi.JPG
segmentii si una din camasi.JPG (166.85 KiB) Viewed 290 times
privire de ansamblu a partii superioare a chiulaselor.JPG
privire de ansamblu a partii superioare a chiulaselor.JPG (169.6 KiB) Viewed 283 times
una din cele 4 camasi ale setului motor.JPG
una din cele 4 camasi ale setului motor.JPG (148.67 KiB) Viewed 280 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U

User avatar

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #52 » by bibanu47 » 11 Apr 2014 18:07

Masina lui Mr. Bean



Acum vreo 5 ani,adica prin 2009,am avut ocazia de a efectua unele reparatii la o masina similara cu cea a lui mr. Bean :limb:

Propietarul este roman dar lucreaza de ani buni in India ca profesor de educatie fizica si auzind de mine,a decis sa efectueze ceva reparatii la atelierul meu dar din anumite considerente nu va pot prezenta interventiile mecanice avute asupra autoturismului.

Ar fi de mentionat ca radiatorul de racire al motorului este montat pe partea soferului si cu fata spre aripa din stanga,fara a beneficia de presiunea de aer care apare din fata autoturismului atunci cand se afla in mers,se poate observa clar in poza in care masina are capota ridicata.
O alta particularitate ar mai fi ca,cutia de viteze este de fapt baia de ulei a motorului,acesta fiind monobloc si se unge cu acelasi ulei atat in cutie cat si in motor,similar cu Peugeot 504 si etc.
Este dotata cu trapa electrica,jenti pe 12 dar hai sa vedem ce ne spune proprietarul:

Citez:

Masina este un Mini facuta de Rover in 94, editie speciala "Bitish open classic", este unicat in Romania dupa ce m-au informat cei de la RAR. are totul original, asa cum a fost construita, singurul lucru este ca a fost lovita in partea din spate stanga, a fost reparata si-i mai trebuie stopul care a fost comandat.
motorul, este unul pe injectie de 1300 cm2, cu 53 cp ( are un zgomot superb), 4 viteze plus 1 cutia de viteze este dispusa in baia de ulei a motorului. suspensii pe bara de torsiune, servo frana, directie mecanica (foarte grea pe loc insa la viteza super buna). pe cartea tehnica spune ca atinge viteza de 143 km.

Incheiat citatul.
Attachments
mr-bean.jpg
mr-bean.jpg (89.84999999999999 KiB) Viewed 262 times
mini Rover.jpg
mini Rover.jpg (93.91 KiB) Viewed 257 times
Dan,propietarul.jpg
Dan,propietarul.jpg (240.57 KiB) Viewed 282 times
calculator injectie.JPG
calculator injectie.JPG (140.17 KiB) Viewed 277 times
compartiment motor.JPG
compartiment motor.JPG (186.05 KiB) Viewed 274 times
DSC00132.JPG
DSC00132.JPG (197.72 KiB) Viewed 276 times
DSC00134.JPG
DSC00134.JPG (172.79 KiB) Viewed 276 times
DSC00135.JPG
DSC00135.JPG (224.73 KiB) Viewed 274 times
DSC00138.JPG
DSC00138.JPG (301.87 KiB) Viewed 282 times
DSC00144.JPG
DSC00144.JPG (173.86 KiB) Viewed 269 times
DSC00145.JPG
DSC00145.JPG (227.81 KiB) Viewed 277 times
DSC00146.jpg
DSC00146.jpg (177.54 KiB) Viewed 271 times
DSC00147.JPG
DSC00147.JPG (155.47 KiB) Viewed 272 times
DSC00149.JPG
DSC00149.JPG (124.47 KiB) Viewed 273 times
DSC00151.JPG
DSC00151.JPG (268.31 KiB) Viewed 276 times
DSC00152.JPG
DSC00152.JPG (308.93 KiB) Viewed 276 times
DSC00157.JPG
DSC00157.JPG (259.37 KiB) Viewed 276 times
DSC00159.JPG
DSC00159.JPG (213.75 KiB) Viewed 278 times
emblema.JPG
emblema.JPG (157.31 KiB) Viewed 272 times
jenti pe 12 toli.JPG
jenti pe 12 toli.JPG (206.99 KiB) Viewed 274 times
maner portiera.jpg
maner portiera.jpg (132.19 KiB) Viewed 274 times
radiatorul de racire.JPG
radiatorul de racire.JPG (123.63 KiB) Viewed 268 times
trapa electrica.JPG
trapa electrica.JPG (234.41 KiB) Viewed 273 times
vedere prin trapa deschisa.JPG
vedere prin trapa deschisa.JPG (195.79 KiB) Viewed 272 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
User avatar

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #53 » by bibanu47 » 11 Apr 2014 19:40

Avem aici si motorul pentru a intelege mai bine unde este montata cutia de viteze :
Attachments
mini rover.JPG
mini rover.JPG (162.88 KiB) Viewed 273 times
mini rover 1300.jpg
mini rover 1300.jpg (369.2 KiB) Viewed 269 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
User avatar

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #54 » by bibanu47 » 18 Apr 2014 18:30

Ford Fiesta 1.4 TDCI,demontare caseta de directie de pe caroserie



Faptul ca la o anumita perioada de timp nu verificam starea burdufelor care protejeaza cremaliera casetei,deteriorarea acestora si folosirea autoturismului pe termen indelungat fara a remedia defectiunea,poate duce la corodarea cremalierei si imposibilitatea de a mai fi reparata ci decat inlocuita.

Detaliez putin demontarea casetei de pe masina,operatiile necesare si sculele folosite:

-se suspenda si se asigura masina pe partea din fata.demontand ambele roti,
-pe sub aripa de pe partea soferului(stanga),cu ajutorul unei tubulare de M10 se demonteaza surubul care asigura cu o placa metalica,ambele conducte de ulei,tur si retur si se goleste instalatia miscand succesiv de volan stanga si apoi dreapta,operatia fiind repetata pana cand nu mai curge ulei,
-in interiorul masinii,jos intre pedalele de comanda se gaseste cuplajul casetei care este fixat cu un singur surub tot cu tubulara de M10,dupa demontare se extrage usor axul,
-caseta are fixat pe corpul ei conducta de retur cu ajutorul a doua suruburi care se demonteaza cu tubulara de M8,acestea sunt postate pe capetele casetei si daca nu sunt demontate conducta se poate rupe,
-caseta este fixata pe punte cu ajutorul a doua suruburi,acestea fiind postate aproape de capete si se demonteaza cu tubulara de M13,
-datorita faptului ca axul de la cuplajul casetei este prea lung,aceasta nu se poate scoate de pe caroserie decat daca demontam puntea si o coboram vreo 10 cm de partea din spate.
Puntea este fixata cu 8 suruburi,4 dintre ele se demonteaza cu tubulara de M18,2 cu tubulara de M15 si inca 2 cu tubulara de M13,dar nu trebuie sa uitam demontarea bratului anti-rasturnare care fixeaza motorul si cutia de punte,acesta fiind fixat la randul lui cu 2 suruburi cu tubulara de M15 si 3 cu tubulara de M13,
-puntea trebuie asigurata la demontare cu un cric hidraulic postat la jumatatea ei,
-dupa remontarea tuturor ansamblurilor,obligatoriu se va merge la orice statie de spalare auto,datorita faptului ca tot uleiul hidraulic curs pe punte,va deteriora tot ce se numeste cauciucarie,adica bucsi bascule,bucsi bara stabilizatoare ,etc.

Va rog sa dati atentie explicatiilor de la fiecare poza in parte:
Attachments
se poate observa zona unde axul este mat si nu sclipeste,acea zona este corodata si daca dai cu unghia pe ea se simt clar denivelarile materialului.JPG
se poate observa zona unde axul este mat si nu sclipeste,acea zona este corodata si daca dai cu unghia pe ea se simt clar denivelarile materialului.JPG (130.93 KiB) Viewed 251 times
articulatie cardanica dintre volan si cuplajul casetei.JPG
articulatie cardanica dintre volan si cuplajul casetei.JPG (138.31 KiB) Viewed 258 times
conductele de alimentare ale casetei,cu placa de asigurare, care se demonteaza si se goleste instalatia.JPG
conductele de alimentare ale casetei,cu placa de asigurare, care se demonteaza si se goleste instalatia.JPG (121.81 KiB) Viewed 250 times
surub fixare conducta retur de pe partea dreapta.JPG
surub fixare conducta retur de pe partea dreapta.JPG (135.03 KiB) Viewed 253 times
surub fixare conducta retur de pe partea stanga.JPG
surub fixare conducta retur de pe partea stanga.JPG (132.49 KiB) Viewed 252 times
surubul de fixare al casetei de pe partea copilotului(dreapta).JPG
surubul de fixare al casetei de pe partea copilotului(dreapta).JPG (130.22 KiB) Viewed 250 times
surubul de fixare al casetei de pe partea soferului.JPG
surubul de fixare al casetei de pe partea soferului.JPG (125.02 KiB) Viewed 247 times
suruburi fixare punte fata.JPG
suruburi fixare punte fata.JPG (161.12 KiB) Viewed 246 times
bratul antirasturnare dintre cutia de viteze si motor.JPG
bratul antirasturnare dintre cutia de viteze si motor.JPG (154.6 KiB) Viewed 247 times
ansamblu de comanda al casetei.JPG
ansamblu de comanda al casetei.JPG (197.61 KiB) Viewed 250 times
caseta dupa demontare.JPG
caseta dupa demontare.JPG (154.51 KiB) Viewed 246 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
User avatar

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #55 » by bibanu47 » 19 Apr 2014 23:34

Cu ocazia sarbatorilor pascale,va doresc tuturor multa sanatate,lumina in suflet si sarbatori fericite alaturi de cei dragi.
Attachments
paste_fericit_-_urari_de_paste_2014.jpg
paste_fericit_-_urari_de_paste_2014.jpg (734.04 KiB) Viewed 235 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U

User avatar

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #56 » by bibanu47 » 03 May 2014 18:15

Ford Fiesta 1.4 TDCI an 2006 - electrovalva EGR

Vazut motorul din fata,aceasta electrovalva EGR este pozitionata in spatele motorului pe partea dreapta sus,aceasta neviind vizibila cu ochiul liber.
Acest motor fiind generatie mai noua,nu are supapa EGR mecanica pe baza de membrana care sa lucreze pe absortie cum exista mai la toate modelele ci aceasta este comandata electronic,lucrand pe baza de electromangnet,acesta comandand o pargie care lucreaza elicoidal,executand o miscare de 90 de grade urcand si coborand stanga-dreapta,astfel deschizand si inchizand transferul de gaze.
Datorita faptului ca acest ghidaj elicoidal era ancrasat de calamina rezultata in urma procesului de ardere,culisa foarte greu,plus ca nu facea cursa completa si din acest motiv,la oprirea motorului,electrovalva se auzea cum inchide mult mai tarziu dupa luarea contactului.
Pentru a demonta aceasta eletrovalva e o intreaga aventura si trebuie tinut cont de urmatoarele aspecte in timpul operatiei.

Deci se demonteaza urmatoarele:
-filtrul de aer,
-carcasa filtrului,
-racordul de la turbina,
-baterie filtru de motorina,
-mufa multicontact care alimenteaza tot motorul,
-tubulatura aer,
-electrovalva EGR,care este fixata cu 3 suruburi de M4.

O atentie deosebita trebuie acordata mufei multicontact care face toata alimentarea electrica a motorului si aici fac referire la faptul ca inainte de a o decuplata prin tragere,trebuie ridicata siguranta de plastic care o asigura,altfel riscam sa o distrugem si la montare trebuie sa avem grija de cele doua oringuri de etansare,deci sa privim cu atentie pozele si explicatia de la fiecare in parte:
Attachments
vedere ansamblu motor sagetile indica pozitionarea injectoarelor.JPG
vedere ansamblu motor sagetile indica pozitionarea injectoarelor.JPG (180.78 KiB) Viewed 225 times
baterie filtru motorina.JPG
baterie filtru motorina.JPG (200.77 KiB) Viewed 222 times
carcasa filtru aer.JPG
carcasa filtru aer.JPG (171 KiB) Viewed 229 times
carcasa filtru aer 1.JPG
carcasa filtru aer 1.JPG (239.75 KiB) Viewed 225 times
cei negri sunt paletii care fac cursa elicoidala.JPG
cei negri sunt paletii care fac cursa elicoidala.JPG (175.11 KiB) Viewed 217 times
filtru de aer.JPG
filtru de aer.JPG (229.74 KiB) Viewed 221 times
mufa multicontact cu siguranta  inchisa.JPG
mufa multicontact cu siguranta inchisa.JPG (129.34 KiB) Viewed 219 times
mufa multicontact cu siguranta  trasa pentru demontare.JPG
mufa multicontact cu siguranta trasa pentru demontare.JPG (130.5 KiB) Viewed 224 times
valva egr.JPG
valva egr.JPG (174.98 KiB) Viewed 229 times
pozitionare electrovalva.JPG
pozitionare electrovalva.JPG (131.72 KiB) Viewed 223 times
pozitionare electrovalvei.JPG
pozitionare electrovalvei.JPG (154.02 KiB) Viewed 221 times
racord priza de aer.JPG
racord priza de aer.JPG (204.74 KiB) Viewed 226 times
turbo si pompa de vacuum.JPG
turbo si pompa de vacuum.JPG (156.77 KiB) Viewed 216 times
inainte de curatare.JPG
inainte de curatare.JPG (182.62 KiB) Viewed 223 times
valva EGR inainte de curatare.JPG
valva EGR inainte de curatare.JPG (154.05 KiB) Viewed 222 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
User avatar

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #57 » by bibanu47 » 07 May 2014 01:50

Ford Mondeo 1.8 TD,an 1997 - inlocuire pompa de injectie.


Operatia de inlocuire a pompei de injectie este destul de complexa si voi incerca sa expun etapele cat de cat in ordinea de demontare a subansamblelor.
Acest tip de motor,este unul dintre cele care folosesc doua curele danturate pentru asigurarea distributiei si voi prezenta inclusiv remontarea si punerea la punct a acesteia.

Deci se demonteaza urmatoarele:

-se goleste instalatia de racire,
-conductele metalice dintre pompa si injectoare,
-conductele de plastic pentru alimentarea pompei,
-cablu de acceleratie si de soclu,
-instalatia electrica a pompei,
-vas de expansiune,
-se baga cric sub motor,
-se demonteaza suportul frontal care fixeaza motorul pe caroserie,
-curea accesorii,
-fulia de pe pinionul pompei,
-furtunul de la pompa de apa,
-capacul la distributie,
-rola intinzatoare cu arc de la cureaua pompei decat se slabese si se trage cureaua de distributie numai dupa pinionul pompei de injectie,
-pinionul pompei de injectie din cele 3 suruburi,
-celelalte 3 suruburi care fixeaza pompa de bloc,
-in spatele pompei ,suportul de sustinere al capului hidraulic.
Attachments
PREZENTARE MOTOR.JPG
PREZENTARE MOTOR.JPG (208.84 KiB) Viewed 220 times
DISTRIBUTIA POMPEI.JPG
DISTRIBUTIA POMPEI.JPG (114.49 KiB) Viewed 220 times
PINION POMPA.JPG
PINION POMPA.JPG (175.76 KiB) Viewed 221 times
POMPA DE INJECTIE.JPG
POMPA DE INJECTIE.JPG (192.41 KiB) Viewed 222 times
POZITIONAREA POMPEI.JPG
POZITIONAREA POMPEI.JPG (135.75 KiB) Viewed 214 times
PREZENTAREA DISTRIBUTIEI.JPG
PREZENTAREA DISTRIBUTIEI.JPG (181.61 KiB) Viewed 211 times
distributie 1.8TD.JPG
distributie 1.8TD.JPG (599.73 KiB) Viewed 221 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
User avatar

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #58 » by bibanu47 » 13 May 2014 16:09

FORD FOCUS 1.4 16V an 2005 - inlocuire kit de ambreiaj.



La motoarele de 1.4 se inlocuieste numai rulmentul,placa de presiune si discul de ambreiaj dar fara volanta,neavand modelul devolanta cu masa dubla ca sa poata fi compromisa.

Pentru efectuarea acestei operatii se demonteaza urmatoarele:
-capota,
-scut protectie,
-roti fata,
-se despivoateaza si se scot planetarele,
-brat sustinere dintre cutie si caroserie,
-compresor aer conditionat,
-carcasa filtru,
-suport acumulator,
-cupla instalatie motor din tabloul de sigurante,
-calculator asistare motor(ECU),
-galerie de evacuare,
-vas lichid racire motor,
-vas lichid si pompa servodirectie,
-toate racordurile de raciare ale motorului,
-conducta alimentare cu lichid ambreiaj,
-cabluri cautatoare viteze de pe cutie,
-racorduri alimentare combustibil,
-racord vacuum sistem franare,
-tamponul frontal de la distributie,
-tamponul de sustinere de deasupra cutie de viteze,
si dupa toate aceste motorul se scoate impachetat cu cutie cu tot si se lucreaza la banc.

Procedeul meu de lucru esta ca demontez compresorul de AC de pe motor si il suspend pe caroserie fara a pierde freonul din el,ca proprietarul masinii sa nu mai cheltuiasca fara rost inca 150/200 ron pentru a mai incarca instalatia.

Am ramas surprins placut de urmatoarele probleme:

-felul in care este cuplata toata instalatia motorului cu o mufa multicontact in tabloul de sigurante,un sistem bine gandit si efecient,
-planetarele nu mai au la capete acele oribile piulite din tabla ambutisata care creiau probleme mereu,ci au fost gaurite si filetate in centru,fixarea pe fuzeta fiind facuta cu un simplu surub de M10,
-tot aici la planetare as mai adauga ceva,in timp acest surub central care fixeaza planetare se poate demonta si prin gaura ramasa de la el se poate incarca planetara cu vaselina fara a fi demontata,folosind un decalimitru, ,acesta practica fiind facuta prin anii 1987 la VW si Audi.


Acum trecem la partea negativa a constructorului si as incepe astfel:

-galeria de evacuare nu are imbinare cu catalizatorul,un lucru foarte ciudat,nu se pot schimba decat impreuna si costa o gramada de bani,
-se poate intampla sa se fisureze galeria de evacuare din cauza temperaturii mari,asta insemnand sa fie schimbata cu catalizare cu tot,astfel ansablul cu totul are cam un 1 metru lungime de la motor si pana la prima imbinare,
-acest fapt m-a deranjat enorm la demontarea motorului deoarece neputand sa las galeria de evacuare pe motor,cum este normal sa ramana,am pierdut ore bune de demontat prin spatele motorului unde nu prea ai spatiu deloc si suruburile fiind arse si coxificate de rugina s-au rupt necesitand diverse operatii de lacatuserie pentru a le elimina si schimba.

La demontarea ambreiajului am constatat ca se mersese ceva cu el peste limita de km admisa si din acest motiv discul de ambreiaj a ajuns la nituri si a permis acestora sa frece suprafata de contact a volantei,facand canale pe ea si invinetind-o de temperatura.

Aici iar as fi critic ca de obicei si as spune astfel:

-nu pricep de ce nu se mai face nituirea ferodourilor pe discul de ambreiaj cu nituri din cupru si se face cu din cele metalice ca sa deterioreze volanta,aceasta nefiind piesa de schimb in kit-ul de ambreiaj ca la cele cu masa dubla care se rup in timp.
-un lucru care m-a deranjat enorm a fost sistemul de montare a curelelor de la accesorii care se vor montate numai cu dispozitiv special pentru intinderea lor, fiind intinse cu acesta si renuntand la sistemul de intindere clasic si eficient.
Tare mi-as dori sa cunosc persoana respectiva care sunt sigur ca s-a umplut de bani de pe urma acestei inovatii idioate si sa il intreb de ce a renuntat la sistemul de reglaj conceput de un baiat destept.
Attachments
DSC00001.JPG
DSC00001.JPG (147.03 KiB) Viewed 198 times
DSC00005.JPG
DSC00005.JPG (156.75 KiB) Viewed 205 times
DSC00006.JPG
DSC00006.JPG (148.96 KiB) Viewed 203 times
DSC00007.JPG
DSC00007.JPG (162.33 KiB) Viewed 201 times
DSC00008.JPG
DSC00008.JPG (148.1 KiB) Viewed 203 times
DSC00010.JPG
DSC00010.JPG (183.25 KiB) Viewed 202 times
DSC00011.JPG
DSC00011.JPG (156.99 KiB) Viewed 190 times
DSC00013.JPG
DSC00013.JPG (160.2 KiB) Viewed 197 times
DSC00016.JPG
DSC00016.JPG (161.94 KiB) Viewed 200 times
DSC00018.JPG
DSC00018.JPG (166.71 KiB) Viewed 198 times
DSC00019.JPG
DSC00019.JPG (177.24 KiB) Viewed 198 times
DSC00020.JPG
DSC00020.JPG (166.71 KiB) Viewed 201 times
DSC00021.JPG
DSC00021.JPG (173.51 KiB) Viewed 207 times
DSC00022.JPG
DSC00022.JPG (181.54 KiB) Viewed 192 times
DSC00027.JPG
DSC00027.JPG (149.96 KiB) Viewed 192 times
DSC00028.JPG
DSC00028.JPG (151.59 KiB) Viewed 198 times
DSC00030.JPG
DSC00030.JPG (172.59 KiB) Viewed 196 times
DSC00031.JPG
DSC00031.JPG (159.06 KiB) Viewed 208 times
DSC00032.JPG
DSC00032.JPG (193.72 KiB) Viewed 192 times
DSC00034.JPG
DSC00034.JPG (168.75 KiB) Viewed 197 times
DSC00116.JPG
DSC00116.JPG (160.79 KiB) Viewed 201 times
DSC00118.JPG
DSC00118.JPG (147.06 KiB) Viewed 191 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
User avatar

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #59 » by bibanu47 » 17 Jul 2014 17:48

Montarea corecta a curelelor

Vreau sa invatam cum sa montam corect o curea indiferent ca este de la distributie sau de la accesorii.
Am vazut multe curele montate gresit chiar de "meseriasi" si de aceea e bine sa stiti fiecare cum se face un motaj corect si este foarte simplu de constatat acest lucru.
Majoritatea curelelor nu au sens se rotatie marcat pe ele si ca sa aflam acest sens privim inscrisurile de pe cureaua respectiva si intotdeauna trebuie montata in asa fel incat vazut motorul din fata,sa putem citi scrisul de pe curea si va expun cateva poze ca sa intelegem mai bine:
Attachments
25052013288.jpg
25052013288.jpg (442.65 KiB) Viewed 173 times
11102013772.jpg
11102013772.jpg (384.71 KiB) Viewed 182 times
17122012515.jpg
17122012515.jpg (379.62 KiB) Viewed 176 times
17122012514.jpg
17122012514.jpg (441.92 KiB) Viewed 185 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
User avatar

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Post #60 » by bibanu47 » 31 Dec 2014 23:06

In acesta seara incheiem un an cu bune si cu rele si trecem intr-un nou an care speram sa ne aduca lucruri mult mai bune si cu aceasta ocazie va doresc tuturor multa sanatate,sarbatori fericite alaturi de cei dragi si realizarea tuturor obiectivelor propuse pentru viitor.




La multi ani 2015
Attachments
14042847500.jpg
14042847500.jpg (260.99 KiB) Viewed 135 times
poza-la-multi-ani-2015.jpg
poza-la-multi-ani-2015.jpg (723.22 KiB) Viewed 136 times
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U

User avatar


PreviousNext



GameForest

The best online Gaming Community!
GameForest is the perfect place for all gamers!
Join our Counter-Strike Source, Counter-Strike Global Offensive and Team Fortress 2 dedicated servers and have a great fun time!

Forum started on 16 Mar 2011 19:37 and in existence for 13 Years, 1 Month and 30 Days
GameForest, WebForest are registered trademarks of IDeSys NetWorks S.R.L., Valve, the Valve logo, Half-Life, the Half-Life logo, the Lambda logo, Steam, the Steam logo, Team Fortress, the Team Fortress logo, Opposing Force, Day of Defeat, the Day of Defeat logo, Counter-Strike, the Counter-Strike logo, Source, the Source logo, and Counter-Strike: Condition Zero are trademarks and/or registered trademarks of Valve Corporation. All other trademarks are property of their respective owners. © GameForest   Powered by IDeSys NetWorks