[CSS] Triggerbot

Se vor trece codurile descoperite sau nou aparute si se va discuta despre ele

Moderatori: DeeJay, Eseth

[CSS] Triggerbot

Mesaj #1 » de Eseth » 23 Iul 2012 15:34




P.S.
Hell Dreamer scrie:hahaaahahaha ... codu asta e super praf ! fata de tiger bot triggerbot ))))))
:ymsmug:

Il folosesc multi si e practic imposibil de depistat. Bate la ochi mult mai putin decat wall-u.
Nusquam est verus. Sulum res est licitus.

Avatar utilizator

Re: [CSS] Triggerbot

Mesaj #2 » de Ghinion » 23 Iul 2012 22:00

Extrem de multi folosesc tot felu de exploituri ca altfel nu sunt capabili oamenii sa faca frag.
Avatar utilizator

Re: [CSS] Triggerbot

Mesaj #3 » de gargoyle » 24 Iul 2012 10:03

Mda,e clara treaba...face frag si fara headshot...destul de greu de depistat daca utilizatorul se joaca cu meniul codului.Sper sa nu avem parte de codati de genul! Bun post,Esethescovic!
Imagine
Avatar utilizator

Re: [CSS] Triggerbot

Mesaj #4 » de melc » 24 Iul 2012 10:19

hmm... tentant :> :))=))
Imagine
Avatar utilizator

Re: [CSS] Triggerbot

Mesaj #5 » de Eseth » 24 Iul 2012 14:36

gargoyle scrie:utilizatorul se joaca cu meniul codului
Din cate am vazut in acel video, triggerbot-u se folosea impreuna cu enchanced aim. Insasi triggerbotu da posibilitatea de tragere automata in momentul in care inamicul trece prin tinta si nu prea are optiuni care le poti seta :). Poti sta cu awpu cu tinta fix pe colt si exact cum ii trece capu cuiva prin +, trage automat. Wallu mai permite sa-i vezi pe toti cam pe unde se afla si daca sa stai mai mult timp urmarind un jucator cu wall, pana la urma il prinzi. Cu triggerbotu e alta treaba... :|
Nusquam est verus. Sulum res est licitus.

Avatar utilizator

Re: [CSS] Triggerbot

Mesaj #6 » de Alejandro » 24 Iul 2012 16:49

De cand mi-ati aratat triggerbot-ul asta acum il vad peste tot ~X( de parca nu imi era de ajuns cat ma uitam dupa wall si aim ... acum trebuie sa ma uit si dupa triggerbot ... care NU se vede :|
Nothing is true, everything is permited!
Imagine Imagine
Avatar utilizator

Re: [CSS] Triggerbot

Mesaj #7 » de Cristina » 24 Iul 2012 16:54

Alejandro (referitor la Postul 6), adevar graiesti.... acum oricine trage in inamic e suspect. :ymsigh:
Cine mama ma-sii sta sa inventeze coduri ... unde mai e JOCUL in toata treaba asta? :ymtongue:
Avatar utilizator

Re: [CSS] Triggerbot

Mesaj #8 » de qvk » 13 Sep 2012 15:33

Codul nu e gratuit, e pe bani. Problema este ca din 2010 VAC nu il mai detecteza. Am tot respectul pentru cei care fac bani din exploatarea pesoanelor care nu stiu sa tina un mouse in mana sau nu stiu sa joace CS, oricare ar fi el.
Din punctul meu de vedere, codatilor ?? _)_ si sa ardeti in iad.
Ultima oară modificat de Gh30 pe 13 Sep 2012 16:14, modificat 1 dată în total.
Motiv: Vezi ca aici nu e chat-ul de pe server!
Avatar utilizator

Re: [CSS] Triggerbot

Mesaj #9 » de Eseth » 13 Sep 2012 15:35

qvk scrie:si sa ardeti in iad
Eu le zic la fel :) Foarte bine spus!
Nusquam est verus. Sulum res est licitus.
Avatar utilizator

Re: [CSS] Triggerbot

Mesaj #10 » de Feda1Kyn » 13 Sep 2012 16:10

In ziua de azi apar coduri la greu pentru un joc. Legat de css---> acum fiecare copil care vede un video pe youtube cu "Frag Movie" isi cumpara cs'u de pe steam sau alte site'uri si folosesc coduri ca sa fie la nivelul la care sunt aia din "Frag Movie" si de aceea majoritatea folosesc Coduri ca sa se creada mari si tari. Eu unu as interzice codurile si site'urile care vand asemenea coduri, dar din pacate prea multa piraterie si prea mult s'au raspandit aceste coduri.
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right,there's a 90% probability you'll get it wrong!

Avatar utilizator


Următorul



GameForest

Cea mai tare Comunitate online dedicata jocurilor!
GameForest este un loc perfect pentru toti cei care se bucura de jocuri pe internet!
Va invitam pe serverele noastre de Counter-Strike Source, Counter-Strike Global Offensive si Team Fortress 2!

Aceasta comunitate exista din 16 Mar 2011 19:37 si este online de 13 Ani si 17 Zile
GameForest, WebForest are registered trademarks of IDeSys NetWorks S.R.L., Valve, the Valve logo, Half-Life, the Half-Life logo, the Lambda logo, Steam, the Steam logo, Team Fortress, the Team Fortress logo, Opposing Force, Day of Defeat, the Day of Defeat logo, Counter-Strike, the Counter-Strike logo, Source, the Source logo, and Counter-Strike: Condition Zero are trademarks and/or registered trademarks of Valve Corporation. All other trademarks are property of their respective owners. © GameForest   Powered by IDeSys NetWorks