Pagina 1 din 1

Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 14 Mar 2014 14:26
de DeeJay
Zilele trecute au sosit furtunele siliconice de vacuum pt masina mea.
Inca nu m-am apucat de treaba dar probabil saptamana viitoare incep lucrarea.

Ar trebui sa am ceva in vedere? Sfaturi ceva?

Re: Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 14 Mar 2014 22:37
de thony
da sa o aduci la mine sa o fac eu ca pe a mea nuami ce am terminato akuma si nu mai am ce sa fac :D

Re: Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 29 Mar 2014 14:07
de DeeJay
Astazi am profitat de vremea buna si am desfacut masina, am scos toate furtunele de la vacuum (mai putin cel gros care iese din pompa si se duce in servofrana) si le-am inlocuit cu furtune vacuum siliconice.
Am dat si intercoolerul jos si l-am curatat de praf mizerie etc..

In ce priveste furtunele de vacuum sunt simplu de schimbat, aveti nevoie de 1m furtun vacuum de 3mm, 3m furtun vacuum de 5mm si 10cm furtun vacuum de 8mm.
Singurul furtun care e mai complicat de schimbat e cel care duce la turbo, pentru a avea acces sa il inlocuiti trebuie sa dati jos carcasa filtru de aer.

Atasez si niste poze din timpul operatiei si puteti intreba daca aveti nelamuriri.

Re: Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 29 Mar 2014 15:22
de bibanu47
Buna ziua,

Ce furtune frumoase ai :)
...si frumos pozitionate,iti este drag sa le privesti.
Te pregatesti de vreun concediu? :D
Sa le stapanesti sanatos.

Re: Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 29 Mar 2014 17:25
de DeeJay
mersi pt aprecieri!
nu ma pregatesc de concediu.. doar aveam ceva aiurea la turbo in sensu ca ba intra ba nu si scotea si fum cand nu intra.. eu am banuit ca e de la vacuum si de asta am schimbat furtunele.

problema e ca la intoarcere spre casa jumatate de drum a mers perfect apoi parca nu mai intra turbo deloc.. egr e blocat cu tablita dar poate ca ramane intredeschis. o sa mai verific saptamana ce vine

inca o chestie care mi s-a parut cam aiurea, e normal ca furtunul de vacuum care iese din teava intercooler din stanga (unde e presiune pozitiva de aer) sa se duca in cutia de la filtrul de aer? nu se pierde presiunea in felul asta?

[ Post made via Android ]

Re: Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 30 Mar 2014 15:02
de bibanu47
Buna ziua

Sincer sa fiu niciodata nu am stat sa studiez traseul vacuumurilor dar promit cum prind un TDCI,sa-l studiez si revin cu detalii.
In orice caz sa stii ca sunt gelos pe tine pentru ca imi faci concurenta :))
Aici la postarea ta care nu are decat 2 zile,ai deja 34 de vizualizari iar eu care imi fac lectiile zilnic,am decat 8 vizualizari :D
Ai vorbit cu baietii sa intre pe topicul tau? :p

O duminica placuta sa ai.:)

Re: Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 30 Mar 2014 15:36
de DeeJay
bibanu47 (Re: Post 6), maine o sa stau iara sa desfac acolo sa vad ce e aiurea, o sa iau si un spray de contacte sa desfac mufele de la senzori sa dau cu spray ca poate nu face contact bine(ori la mufa de la senzor intercooler ori la mufa debitmetru aer).
trebuie sa ii dau cumva de cap ca e frustrant sa mearga bine si dintr-o data aiurea. sper sa fac si o schema la cum vin montate furtunele astea..

mersi la fel! :)

Re: Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 02 Apr 2014 20:21
de DeeJay
vin cu vesti bune!
am rezolvat problema, era de la electrovalva ce controleaza vacuum la turbina, practic inchidea si deschidea turbina haotic, am inversat-o cu electrovalva de la egr (DA SUNT COMPATIBILE INTRE ELE! trebuie doar sa polizati catarea de la mufa electrovalvei cea in care vin 2 fire). in plus furtunul acela care iese din teava stanga de la intercooler si se duce la sensorul MAP (senzor care masoara presiunea de pe traseul turbo intercooler egr) trebuie sa aibă pe el un limitator de presiune/reductor (care era pe furtunul original si de care eu nu am tinut cont..). daca nu are acel limitator atunci va da o presiune mai mare in MAP (la mine dadea pe loc cu motorul accelerat 2.5BAR, iar normal trebuie sa dea undeva la 1.6BAR) iar ecu va vedea eroare legata de MAP.

Re: Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 02 Apr 2014 22:56
de bibanu47
Buna seara,

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problemele,mare rabdare ai :)

Re: Ford Focus 1.8 TDCI inlocuire furtune vacuum

MesajScris: 03 Apr 2014 10:46
de DeeJay
Am atasat si schema facuta de mine pentru sistemul de vacuum la Ford Focus 1.8 TDCI (MK1 sau MK1.5).

Eu am inversat cele 2 electrovalve (solenoid) pentru ca oricum EGR il am blocat cu tablita.