bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Pentru cei pasionati de mecanica si reparatii

Moderatori: DeeJay, bibanu47

Urmăritori: bibanu47, DeeJay

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #41 » de DeeJay » 21 Mar 2014 22:07

a optat pentru volanta cu masa dubla sau a pus kitul cu masa simpla?

edit: am vazut acum in poza ca e cu masa dubla. Curios de ce nu a optat pt cea cu masa simpla..

unde e situata pompa de vacuum?
I spin this!
My PC: I7 3770, 16G Ram, GTX 980, SSD 180GB

Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #42 » de bibanu47 » 21 Mar 2014 23:12

Buna seara,

Sunt lucrari vechi,de obicei clientii vin cu piesele fara ca sa ma intrebe ceva.
Ai pozitionarea pompei de vacuum si furtunele aferente:
Fişiere ataşate
13022013548.jpg
13022013548.jpg (486.04 KiB) Vizualizat de 409 ori
13022013547.jpg
13022013547.jpg (476.54 KiB) Vizualizat de 414 ori
13022013546.jpg
13022013546.jpg (499.89 KiB) Vizualizat de 410 ori
pompa de vacuum.jpg
pompa de vacuum.jpg (431.97 KiB) Vizualizat de 413 ori
Motor in ansamblu,vedere frontala..JPG
Motor in ansamblu,vedere frontala..JPG (178.86 KiB) Vizualizat de 420 ori
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #43 » de DeeJay » 21 Mar 2014 23:17

bibanu47 (Re: Post 42), multumesc frumos!
Vad ca pleaca un singur furtun de la pompa si apoi se ramifica, trebuie sa studiez atent ca vreau sa schimb tot ce tine de furtunele de vacuum si sa nu fac vreo tampenie...
I spin this!
My PC: I7 3770, 16G Ram, GTX 980, SSD 180GB
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #44 » de bibanu47 » 21 Mar 2014 23:19

Am mai postat o poza tot acolo,e mai concludenta.
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #45 » de bibanu47 » 22 Mar 2014 05:28

Ford Fiesta 1.4 TDCI,inlocuit ambreiaj


Rog posesorii de astfel de autoturisme sa nu se supere pe mine pentru propriile concluzii care vor urma si ar fi bine sa retineti ce ar trebui facut ca sa evitati eventualele probleme pe parcursul folosirii autoturismului.

Fata de Focus,au facut unele greseli de fabricatie la Fiesta:

-1.suportul de la baterie,pe care se monteaza si tamponul cutiei de viteze este sudat,nu mai este detasabil si din acest motiv(tampit),nu se poate scoate motorul si cutia de viteze decat daca demontezi faruri,spoiler,radiatoare,etc,ca sa se poata scoate motorul prin fata si nu direct in sus ca la orice autoturism.

-2.tot pe acest suport sunt prinse 5 fire negre de legaturi de masa si in loc sa le monteze pe toate pe un singur surub,au montat 5 suruburi.Atentie mare ca acestea sunt ruginite si nu mai fac contact si o sa va mirati de ce aveti probleme la instalatia electrica.Recomand tuturor demontarea acestora,curatarea cu şmirgher cu granulatie mare,ungerea cu vaselina si montare la loc.

-3.ca sa separi instalatia electrica dintre caroserie si motor,la Focus are 2 mufe multicontact care se decupleaza,dar la Fiesta au facut una singura si in rest demontezi papucii din tabloul de conexiuni iar calculatorul(ECU) si cate si mai cate relee de bujii si etc,raman sa atarne pe motor,in loc sa fi montate pe caroserie,puteti observa in poze.

-4.cautatoarele de la cutia de viteze sunt montate in partea din fata jos,nu mai sunt deasupra cutiei si din acest motiv trebuie urmarit cand incepe sa se umezeazca capacul de plastic negru care este montat peste cablurile de viteze,ca se se schimbe simeringul la timp pentru a nu pierde uleiul de transmisie.

-5.conducta de tur de la servodirectie,in loc sa fie trecuta frumos pe lonjeron pe sub cutia de viteze,este trecuta peste cutie si esti obligat sa dai drumul la lichid.

-6.directia si planetarele sunt similare.

-7.turbosuflanta e pusa foarte comod,pe fata motorului.


Am incercat sa va fac si o scurta prezentare a subansamblelor si pe unde sunt montate fiecare,ca sa va fie mai usor de gasit filtru de ulei de exemplu.
Se poate observa din poze cat de invinetita este volanta de la patinarea discului care a fost foarte uzat fizic.
Fişiere ataşate
Prezentare generala..JPG
Prezentare generala..JPG (212.53 KiB) Vizualizat de 397 ori
Pompita de amorsare la schimbarea filtrului de combustibil..JPG
Pompita de amorsare la schimbarea filtrului de combustibil..JPG (170.04 KiB) Vizualizat de 405 ori
Pompa de servodirectie..JPG
Pompa de servodirectie..JPG (157.56 KiB) Vizualizat de 402 ori
Pompa de injectie..JPG
Pompa de injectie..JPG (172.62 KiB) Vizualizat de 394 ori
Instalatie electrica care eu consider ca era normal sa ramana pe caroserie,nu pe motor,cel putin ECU,numai Renault are asemenea obiceiuri nejustificate..JPG
Instalatie electrica care eu consider ca era normal sa ramana pe caroserie,nu pe motor,cel putin ECU,numai Renault are asemenea obiceiuri nejustificate..JPG (182.69 KiB) Vizualizat de 402 ori
Filtrul de ulei.JPG
Filtrul de ulei.JPG (149.43 KiB) Vizualizat de 393 ori
Electromotorul..JPG
Electromotorul..JPG (148.45 KiB) Vizualizat de 395 ori
Demontarea planetarei..JPG
Demontarea planetarei..JPG (156.21 KiB) Vizualizat de 394 ori
Prezentare motor..JPG
Prezentare motor..JPG (215.1 KiB) Vizualizat de 395 ori
s-au demontat farurile si spoilerul..JPG
s-au demontat farurile si spoilerul..JPG (232.39 KiB) Vizualizat de 403 ori
Suportul despre care sustineam ca e sudat si nu mai este detasabi.JPG
Suportul despre care sustineam ca e sudat si nu mai este detasabi.JPG (188.8 KiB) Vizualizat de 396 ori
Tamponul antirasturnare care fixeaza cutia de viteze cu caroseria..JPG
Tamponul antirasturnare care fixeaza cutia de viteze cu caroseria..JPG (189.87 KiB) Vizualizat de 393 ori
Turbosuflanta..JPG
Turbosuflanta..JPG (168.47 KiB) Vizualizat de 387 ori
Ciudata conceptie a instalatiei electrice..JPG
Ciudata conceptie a instalatiei electrice..JPG (254.96 KiB) Vizualizat de 384 ori
Alternatorul..JPG
Alternatorul..JPG (157.51 KiB) Vizualizat de 389 ori
Cautatoarele la cutia de viteze,sageata indica zona unde cedeaza simeringul..JPG
Cautatoarele la cutia de viteze,sageata indica zona unde cedeaza simeringul..JPG (157.61 KiB) Vizualizat de 384 ori
Cutia de viteze..JPG
Cutia de viteze..JPG (289.61 KiB) Vizualizat de 382 ori
Discul de ambreiaj..JPG
Discul de ambreiaj..JPG (211.18 KiB) Vizualizat de 381 ori
Motorul ansamblat cu cutia de viteze..JPG
Motorul ansamblat cu cutia de viteze..JPG (239.01 KiB) Vizualizat de 380 ori
Placa de presiune..JPG
Placa de presiune..JPG (224.03 KiB) Vizualizat de 385 ori
Prezentare kit de ambreiaj..JPG
Prezentare kit de ambreiaj..JPG (239.04 KiB) Vizualizat de 380 ori
Rulmentul de presiune..JPG
Rulmentul de presiune..JPG (194.5 KiB) Vizualizat de 384 ori
Sageata indica zona invinetita din cauza incinderii discului de ambreiaj.JPG
Sageata indica zona invinetita din cauza incinderii discului de ambreiaj.JPG (163.21 KiB) Vizualizat de 382 ori
Suportul de la baterie unde sunt prinse legaturile de masa care am mentionat ca oxideaza..JPG
Suportul de la baterie unde sunt prinse legaturile de masa care am mentionat ca oxideaza..JPG (179.4 KiB) Vizualizat de 387 ori
Tamponul motor din zona distributiei.JPG
Tamponul motor din zona distributiei.JPG (146.92 KiB) Vizualizat de 380 ori
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U

Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #46 » de bibanu47 » 24 Mar 2014 04:39

VW Passat 1.8 injectie benzina modificat pe carburatie Dacia

Prezentare sumara


Cu ceva timp in urma,am avut de inlocuit un motor de Passat 1.8 90 CP care era pe injectie multipunct dar era distrus setul motor iar chiulasa sparta si deoarece reparatia costa foarte mult,propietarul a decis sa-l inlocuiasca cu un motor similar dar pe carburatie si ulterior l-am modificat pe carburator de Dacia 1400.

In pozele de mai jos se poate observa cat ulei exista in galeria de admisie datorita faptului ca scapa compresia in baie fiind sparte doua pistoane si apoi veti observa cat de simplu devine motorul in partea superioara la trecerea de la injectie la carburatie.
Se mai poate vedea si lungimea axului de la electromotor deoarece majoritatea electromotoarelor VW/Audi nu au capac,centrarea axului fiind facuta in oala cutiei de viteze,acolo fiind montata bucsa frontala a electromotorului.
Ce ar mai fi de precizat,ar fi faptul ca aceste motoare se duc lejer cu viteza a 2 a la 90 km/h si va spun din proprie experienta,deoarece cu ceva ani in urma an detinul un asemenea motor.

In cele ce urmeaza va voi face un scurt istoric al acestui autoturism si sper ca cineva sa nu ma acuze ca ma laud,deoarece exista poze si detalii complete,deci povestea a decurs in felul urmator:
Am fost sunat de acest client de pe forumul de la VW si mi-a spus ca a reparat motorul la atelierul unui prieten de-al lui din Bucuresti dar cu toate acestea merge foarte prost si curge si uleiul din el,fara a se simti nici o modificare.Am stabilit de comun acord sa vina la mine de la Bucuresti si cand ne-am intalnit,am vazut cu mirare reclama care o avea facuta pe luneta autoturismului si l-am intrebat daca nu cumva face misto de mine si are atelier de reparatii auto dar vrea sa ma puna la incercare,dar el a raspuns ca prietenul lui care ia reparat masina,l-a rugat sa-l lase sa-si faca reclama pe masina lui,culmea tupeului.

Am introdus masina in atelier si in primele secunde am observat ca garnitura motorului este veche si in motor nu sa umblat,iar cand am dat racordul de la filtrul de aer jos m-am ingrozit vazand cat ulei putea sa aiba acolo.Ce sa mai zic,ambele radiatoare de la racire si AC atarnau pe jos si erau legate cu sarme,instalatia electrica facuta praf si in portbagaj 3-4 bidoane de 6 l cu apa deoarece motorul fierbea intr-o veselie.

Am mai avut discutii prin diferite topicuri despre montarea carburatoarelor de Dacia cu mare succes pe diferite autoturisme,cu toate ca multi se vaieta ca nu merge bine dar conteaza foarte mult cum este montat.
Am confectionat o flansa metalica care trebuie sa aiba intre 6/10 mm grosime pentru a nu se deforma,care la exterior are conformatia galeriei de VW si la centru are practicata o gaura cu diametrul de 32 mm,deoarece atat are difuzorul carburatorului de Dacia.Garniturile de etansare eu le confectionez din cutiile curelelor de distributie, (se observa in poze)care detin un carton de buna calitate care inainte de montare se ung cu un strat subtire de vaselina nu cu silastic.
Este de mare importanta sa se monteze obligatoriu "pata calda",adica flansa de incalzire de sub carburator,chiar daca galeria de admisie este prevazuta cu preincalzire din fabricatie,deoarece pe timp mai rece se formeaza zapada in carburator si motorul se opreste din 3 in 3 km si nimeni nu stie care este cauza,acuzand pompa de alimentare,filtru sau alte minuni.

Ca avantaje sau dezavantaje mentionez urmatoarele :

-motor 1800 cm3,consum extern 7.5/8l % cu servodirectie si AC,
-viteza,pana la 147 km/h,demareaza excelent apoi isi ia viteza mai in timp, :D
-calculul este facut pe un jiclor de atac de 155,
-ca inconveniente ar fi faptul ca trebuie montat cablu de soclu obligatoriu,pentru pornirea la rece.
Fişiere ataşate
reclama atelierului care distruge motoare.JPG
reclama atelierului care distruge motoare.JPG (147.01 KiB) Vizualizat de 371 ori
motor si cutie in ansamblu,vedere spate.JPG
motor si cutie in ansamblu,vedere spate.JPG (221.83 KiB) Vizualizat de 370 ori
motor si cutie in asamblu vedere frontala.JPG
motor si cutie in asamblu vedere frontala.JPG (208.36 KiB) Vizualizat de 365 ori
prezentarea motorului si accesoriilor.JPG
prezentarea motorului si accesoriilor.JPG (200.34 KiB) Vizualizat de 365 ori
admisia veche pe injectie si racordurile sale.JPG
admisia veche pe injectie si racordurile sale.JPG (186.32 KiB) Vizualizat de 365 ori
anexe siatem de injectie.JPG
anexe siatem de injectie.JPG (191.58 KiB) Vizualizat de 362 ori
debitmetrul de aer si carcasa filtrului de aer de la instalatia pe injectie.JPG
debitmetrul de aer si carcasa filtrului de aer de la instalatia pe injectie.JPG (158.36 KiB) Vizualizat de 364 ori
fosta admisie de injectie plina de ulei.JPG
fosta admisie de injectie plina de ulei.JPG (152.35 KiB) Vizualizat de 369 ori
cutie viteze.JPG
cutie viteze.JPG (286.58 KiB) Vizualizat de 364 ori
electromotor.JPG
electromotor.JPG (173.65 KiB) Vizualizat de 358 ori
galerie admisie pentru carburator.JPG
galerie admisie pentru carburator.JPG (164.26 KiB) Vizualizat de 366 ori
flansa confectionata pentru modificarea pe carburator de Dacia.JPG
flansa confectionata pentru modificarea pe carburator de Dacia.JPG (152.85 KiB) Vizualizat de 358 ori
DSC00369.JPG
DSC00369.JPG (149.88 KiB) Vizualizat de 363 ori
flansa de adaptare si pata calda a carburatorului.JPG
flansa de adaptare si pata calda a carburatorului.JPG (189.4 KiB) Vizualizat de 364 ori
prezentare motor cu galeria de admisie modificata.JPG
prezentare motor cu galeria de admisie modificata.JPG (213.84 KiB) Vizualizat de 357 ori
carburator montat cu flansa adaptoare.JPG
carburator montat cu flansa adaptoare.JPG (170.92 KiB) Vizualizat de 360 ori
racordarea carburatorului.JPG
racordarea carburatorului.JPG (165.06 KiB) Vizualizat de 357 ori
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #47 » de bibanu47 » 26 Mar 2014 06:55

Ford Focus 1.6 16V,inlocuit pivoti si rulment fuzeta fata


La demontare am gasit urmatoarele defectiuni:

-pivotii deteriorati pe ambele parti,
-rulmentul de la roata din stanga fata cu putin joc,
-rulmentul de la roata din dreapta fata era vanat de incins si joc in cantitati industriale,sincer nu stiu cum nu s-a gripat,
-caseta de directie avea joc destul de maricel pe cremaliera.

Inlocuirea pivotilor originali

Pentru inlocuirea pivotilor,fac referire aici la cei originali care sunt nituiti,cel mai indicat este sa se demonteze bascula deoarece aceste nituri trebuie polizate cu ajutorul unui flex si apoi batute pentru depresare,lucru care pe caroserie nu se poate face pentru faptul ca vibreaza si astfel ies inevitabil de greu,iar dupa aceasta operatie ei se fixeaza cu suruburi si la urmatoarea operatie de schimbare a pivotilor nu mai este necesara demontarea basculei de pe punte ci se desfac doar cele 3 suruburi si pivotul este liber.

Inlocuirea rulmentilor cu sistem ABS

Aici trebuie acordata mare atentie la montarea acestui rulment,daca il privim putin vom observa ca el este perfect simetric si se poate monta oricum,dar capacele care etanseaza vaselina pe laterale,difera la culoare,unul fiind de culoare rosie iar celalalt de culoare neagra.
Cel de culoare neagra are in structura sa cititorul ABS-ului si daca acesta nu este montat spre partea unde intra planetara,ABS-ul nu va functiona.
La demontarea portfuzetelor de pe autoturism se va da mare atentie la scoaterea senzorilor ABS,care fiind de plastic si foarte siubtiri,se pot deteriora foarte usor.

Referitor la batai suspecte pe directie,trebuie sa avem grija deoarece unele pietre pot intra in bascule si datorita acestora se produc zgomote ciudate la denivelari,dar in momentul cand verificam directia este foarte ciudat deoarece totul pare ca este in regula si totusi ne punem intrebarea de ce troncane si de aceea am postat ceva poze ca sa observati fenomenul.
Fişiere ataşate
autoturismul.JPG
autoturismul.JPG (110.27 KiB) Vizualizat de 349 ori
bascula fata.JPG
bascula fata.JPG (202.47 KiB) Vizualizat de 346 ori
brat cu anexe.JPG
brat cu anexe.JPG (173.08 KiB) Vizualizat de 344 ori
echipat total.JPG
echipat total.JPG (138.46 KiB) Vizualizat de 340 ori
elemente directie fata.JPG
elemente directie fata.JPG (151.11 KiB) Vizualizat de 341 ori
fara pierderi de ulei.JPG
fara pierderi de ulei.JPG (137.83 KiB) Vizualizat de 339 ori
motor.JPG
motor.JPG (141.64 KiB) Vizualizat de 343 ori
piatra mare.JPG
piatra mare.JPG (138.99 KiB) Vizualizat de 340 ori
pietre in bascula.JPG
pietre in bascula.JPG (124.45 KiB) Vizualizat de 343 ori
pivot nou.JPG
pivot nou.JPG (141.01 KiB) Vizualizat de 346 ori
pivot nou montat cu suruburi.JPG
pivot nou montat cu suruburi.JPG (142.84 KiB) Vizualizat de 338 ori
pivot original.JPG
pivot original.JPG (163.31 KiB) Vizualizat de 341 ori
rulment  fata.JPG
rulment fata.JPG (104.83 KiB) Vizualizat de 341 ori
rulment fata.JPG
rulment fata.JPG (112.42 KiB) Vizualizat de 342 ori
rulment montat.JPG
rulment montat.JPG (131.81 KiB) Vizualizat de 341 ori
senzor ABS.JPG
senzor ABS.JPG (158.48 KiB) Vizualizat de 343 ori
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #48 » de bibanu47 » 28 Mar 2014 07:10

Astazi am avut de reglat tachetii la un Ford Focus 1.8 TDDI si stiind ca nu am postat niciun fisier video cu acest subiect,am facut o scurta filmare din care sa reiasa operatia respectiva.
Reglajul este valabil atat pentru motorul de 1.8 TDDI cat si pentru cel TDCI.
Daca sunt neclaritati,astept intrebari.



Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #49 » de bibanu47 » 29 Mar 2014 13:51

Prezentare electromotor VW Golf 3 echipat pe motorul de 1.4 i

Majoritatea electromotoarelor cu care sunt dotate autoturismele VW,sunt produse de firma Bosch.
Intotdeauna cand cumparam o anumita piesa care intra in componenta electromotorului sau a alternatorului trebuie sa cerem numai dupa codul respectiv care il au fiecare deoarece daca vom cumpara dupa datele autoturismului ne putem trezi cu o alta piesa care nu ne este de folos reparatiei noastre.
La Bosch codul este alcatuit din 10 cifre si apare in felul urmator 0 000 000 000,deci avem prima cifra care este scrisa singura iar celelalte cifre sunt in grupuri de cate 3.
Dupa cum se vede la electromotorul in cauza,codul este : 0 001 112 021 si in functie de acesta am comandat bendix si bucsile rotorului.
Daca ar fi ceva de reprosat acestor electromotoare,ar fi faptul ca nu au bucsa montata pe capacul din fata ci acesta este montata in cutia de viteze si este foarte dificil de extras cea veche si presat cea noua datorita faptului ca nu ai prea mult acces pe motorul de 1.4 i,intrucat pe sub masina nu este posibil din cauza planetarei,suportilor,ansamblului de la viteze si coloanei de tobe iar pe deasupra vine tocmai pe partea din spate a motorului si in acel punct este montata galeria de admisie si nu vezi nimic din cauza ei decat cu ajutorul unei oglinzi si ajungi foarte greu chiar daca te intinzi peste motor :sparge: si daca se intampla sa iti cada bucsa din mana,intra direct in carcasa cutiei si nu o mai poti recupera. :rade:
Eu personal inca nu am patit rusinea asta dar inca nu a trecut timpul. :)
la demontarea electromotorului am gasit in el foarte multa rugina impreuna cu praf rezultat de la uzura carbunilor.
Totul se spala cu benzina dupa care se baga la presiune de apa,apoi se sufla cu aer comprimat dupa care bucsile,axul rotorului si interiorul bendixului se ung cu vaselina si se remonteaza totul la loc.

Sculele folosite sunt urmatoarele:

-surubelnita plata si cruce,
-tubulare de 7 si de 13,
-clichet,prelungitor lung si scurt,
-patent pentru extras siguranta bendixului,
-ciocan max.500 gr,
-un dorn de 14 mm in diametru pentru depresarea si presarea noilor bucsi.

Inainte de remontarea rotorului in stator,curatam zona unde lucreaza carbunii(colector)cu niste smirgher cu granulatie mai mica dar numai dupa ce il introducem in putina motorina pentru a evita zgarieturile colectorului care este foarte moale,intrucat este realizat din cupru.
Avem si ceva poze dar imi cer scuze pentru calitatea lor,intrucat am lucrat aseara tarziu la lumina din atelier.
Pentru a intelege mai usor,v-am definit fiecare piesa in cadrul pozelor.
Fişiere ataşate
27032014472.jpg
27032014472.jpg (427.86 KiB) Vizualizat de 325 ori
27032014474.jpg
27032014474.jpg (487.11 KiB) Vizualizat de 324 ori
27032014475.jpg
27032014475.jpg (531.59 KiB) Vizualizat de 326 ori
27032014476.jpg
27032014476.jpg (420.61 KiB) Vizualizat de 324 ori
27032014477.jpg
27032014477.jpg (405.71 KiB) Vizualizat de 327 ori
27032014479.jpg
27032014479.jpg (332.13 KiB) Vizualizat de 324 ori
28032014480.jpg
28032014480.jpg (399.24 KiB) Vizualizat de 325 ori
28032014481.jpg
28032014481.jpg (388.35 KiB) Vizualizat de 321 ori
28032014484.jpg
28032014484.jpg (326.93 KiB) Vizualizat de 321 ori
28032014487.jpg
28032014487.jpg (370.05 KiB) Vizualizat de 317 ori
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #50 » de bibanu47 » 30 Mar 2014 20:04

Renault Clio 1.4 i ,inlocuirea distributiei


Distributia are in componenta:

-o curea,
-o rola intinzatoare,
-pompa de apa,aceasta fiind antrenata tot de cureaua de distributie.

La accesorii avem:

-o curea 4PK,
-o rola intinzatoare,
-o rola fixa.

Cureaua de accesorii antreneaza pompa de servodirectie,alternatotul si compresorul AC.
La demontarea capacelor de protectie am gasit cureaua de distributie foarte slaba,aceasta avand ocazia ca la folosirea unei benzine de proasta calitate,la oprirea motorului sa faca autoaprindere si cureaua sa sara de la punct.
As mai mentiona ca filtrul de ulei fiind foarte ingust,nu se poate demonta decat cu trusa speciala,aceasta putand fi vizionata in pozele mai jos.
Fişiere ataşate
vedere generala motor..JPG
vedere generala motor..JPG (181.68 KiB) Vizualizat de 308 ori
tampon sustinere motor..JPG
tampon sustinere motor..JPG (130.31 KiB) Vizualizat de 304 ori
motorul cu bratul de sustinere demontat..JPG
motorul cu bratul de sustinere demontat..JPG (140.64 KiB) Vizualizat de 306 ori
distributia.JPG
distributia.JPG (136.76 KiB) Vizualizat de 300 ori
distributia 1.JPG
distributia 1.JPG (131.78 KiB) Vizualizat de 303 ori
pinion distributie vilbrochen..JPG
pinion distributie vilbrochen..JPG (136.6 KiB) Vizualizat de 305 ori
pompa de apa,curelele si rolele intinzatoare.JPG
pompa de apa,curelele si rolele intinzatoare.JPG (167.1 KiB) Vizualizat de 304 ori
carcasa si filtrul de aer..JPG
carcasa si filtrul de aer..JPG (153.77 KiB) Vizualizat de 304 ori
surubul de aerisire cu care e prevazuta instalatia..JPG
surubul de aerisire cu care e prevazuta instalatia..JPG (128.07 KiB) Vizualizat de 301 ori
trusa speciala cu care se inlocuieste filtrul de ulei..JPG
trusa speciala cu care se inlocuieste filtrul de ulei..JPG (147.91 KiB) Vizualizat de 297 ori
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U

Avatar utilizator


AnteriorUrmătorul



GameForest

Cea mai tare Comunitate online dedicata jocurilor!
GameForest este un loc perfect pentru toti cei care se bucura de jocuri pe internet!
Va invitam pe serverele noastre de Counter-Strike Source, Counter-Strike Global Offensive si Team Fortress 2!

Aceasta comunitate exista din 16 Mar 2011 19:37 si este online de 13 Ani, 1 Luna si 7 Zile
GameForest, WebForest are registered trademarks of IDeSys NetWorks S.R.L., Valve, the Valve logo, Half-Life, the Half-Life logo, the Lambda logo, Steam, the Steam logo, Team Fortress, the Team Fortress logo, Opposing Force, Day of Defeat, the Day of Defeat logo, Counter-Strike, the Counter-Strike logo, Source, the Source logo, and Counter-Strike: Condition Zero are trademarks and/or registered trademarks of Valve Corporation. All other trademarks are property of their respective owners. © GameForest   Powered by IDeSys NetWorks