bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Pentru cei pasionati de mecanica si reparatii

Moderatori: DeeJay, bibanu47

Urmăritori: bibanu47, DeeJay

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #1 » de bibanu47 » 09 Mar 2014 01:55

Regulile sectiunii



Buna seara

Numele meu este Gabi si deschid acest topic pentru a va prezenta unele reparatii efectuate in atelierul meu si in paralel cu aceste reparatii voi primi intrebari in vederea problemelor tehnice care le aveti la autoturismele personale.
Acest topic are scopul de a va ajuta in rezolvarea defectiunilor care le aveti cat si a va initia in tainele mecanicii auto.
Intrebarile care le veti posta aici,vor reprezenta reparatii la sistemul de directie,franare,racire,suspensie cat si la motoare sau cutii de viteze.
Tin sa mentionez ca nu va pot ajuta cu probleme de diagnoza coputerizata,vopsitorie si tinichigerie iar la partea electrica am cunostinte limitate dar in schimb ne vom ocupa intens de partea mecanica.
Totul se va baza pe un dialog civilizat si respect reciproc iar daca exista printre noi persoane care au cunostinte in acest domeniu,ii rog sa nu discute pe un ton superior sau jignitor la adresa celor care sunt la inceput de drum si sunt dornici de a acumula cunostinte in ramura mentionata.
Va aduc la conostinta ca nu voi permite sa se scrie cu "limbaj miRc "(gen chat,messenger) sau "Caps Lock" (caracter mare,reprezinta ton agresiv,ţipat)si nu voi raspunde intrebarilor care folosesc asemenea caractere si care nu sunt scrise cat de cat corect gramatical.
Intrebarile vor cotine date exacte depre marca,model,an de fabricatie si tip motor din care sa rezulte cilindree,CP(cai putere)sau KW si tipul de carburant folosit,motorina (Diesel) sau benzina (Otto)respectiv gaz(GPL).
Raspunsurile le veti primi in functie de timpul disponibil care il am dar nu mai tarziu de max. 48 ore (nu cred ca vor trece mai mult de 24 ore).
La intrebari mai poate raspunde orice utilizator care este in tema cu subiectul dezbatut si sunt permise chiar si micile glume dar de bun gust.


Va atrag atentia ca nu-mi asum raspunderea in cazul in care veti suferi diferite accidente de munca in conditiile in care interveniti singuri cu diferite reparatii la autoturismele personale sau la diverse persoane,topicul are rol orientativ-initiator si nu de a incuraja reparatiile la domiciliu sau in diverse locuri care nu au cat de cat dotarea minima si necesara conditiilor de securitate a vietii si integritatii fizice.

Va multumesc pentru intelegere
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U

Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #2 » de thony » 09 Mar 2014 02:53

super topicul asta sunt curios ce probleme vor aparea in acest topic :D
Imagine
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #3 » de bibanu47 » 09 Mar 2014 04:31

Operatii mecanice efectuate de atelirul meu


Serviciile executate de mine se refera la toate marcile de autoturisme indiferent de tip sau an de fabricatie,avand ca sursa de combustibil atat benzina cat si motorina si tin sa mentionez ca aceste servicii le pun la dispozitia clientilor in colaborare cu alte firme specializate,unele dintre ele,chiar intrate pe piata imediat dupa revolutie si foarte cunoscute.

1. Modific delcouri cu aprindere eletronica in delcouri clasice,(pe platina)la acele turisme care din terte motive nu mai pot fi functionale,toata modificarea fiind executata,in interiorul fostului delcou.
2. Confectionez galerii de admisie pentru sistem carburatie,la motoarele cu injectie,avand aceleasi dificultati,descrise mai sus.
3. Confectionez orice fel de flanse pentru a modifica diferite sisteme de carburatie.
4. Confectionez orice tip de suport de motor,in cazul in care se doreste montarea altui tip de motorizare pe aceeasi caroserie.
5. Reconditionez pompe de servodirectie,apa,vacuum,etc,care au pierderi de lichide sau jocuri la axe.
6. Reconditionez casete directie,atat servo,cat si manuale,dar cu conditia,sa nu aiba cremaliera corodata sau deformata.
7. Reconditionez fuzete la care cotele de presare ale rulmentilor nu mai sunt in parametri normali.
8. Reconditionez si repar electromotoare si bendix.uri,atat din punct de vedere mecanic cat si electric,dar nu acelea care au bobinajul rotorului sau statorului ars,nu se pot rebobina.
9. Reconditionez alternatoare atat pe parte mecanica cat si electrica,dar numai acelea care prin modificarea lor nu aduc cosecinte grave calculatorului care asigura unele elemente din siguranta autoturismului.
10. Reconditionez orice rola intinzatoare sau diferite fulii,care nu mai pot fi procurate din comert.
11. Reconditionez si repar orice cutie de viteze manuala,inclusiv cele cu 6 trepte.
12. Reconditionez si repar orice tip de motor indiferent de numarul de pistoane.

Reparatiile care le prestez in mod regulat sunt cele efectuate la motoare apoi pe plan secund se afla casetele de directie.
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #4 » de bibanu47 » 09 Mar 2014 19:07

Buna ziua,

Se spune in general ca masina personala a mecanicului il reprezinta din punct de vedere al meseriei,al seriozitatii si al calitatii reparatiilor de care da dovada.
De calitatea lucrarilor mele va veti da seama singuri pe parcursul acestui topic dar pana atunci as vrea sa mentionez ca la masina mea nu veti avea sansa sa vedeti tobele legate cu sarma sau sa cad cu scaunul din masina in timp ce stationez la semafoare. :D
Sa nu credeti ca am vreo super masina :-?
"Zambilica" mea,ca asa se numeste :ymsmug: este o "chestie pe 4 roti " care peste 2 ani,adica in 2016 devine masina de epoca(implineste 30 de ani). :ymparty:
Este vorba despre un Audi 100 Avant ,an de fabricatie 1986,motor diesel in 5 cilindri in linie,avand capacitatea cilindrica egala cu anul de fabricatie, adica 1986 cm3.
Sunt posesorul ei de vreo 18 ani si la origine a fost masina de firma in Olanda dupa care a fost adusa in tara,respectiv in Bucuresti iar intre mine si propietarul din Bucuresti a mai detinut-o un "criminal de fiare ",criminal care dupa ce a distrus motorul si a lovit aripa de pe stanga fata si capota,a abandonat-o intre blocuri la mine in Alexandria.Omul era maniac pe distrus masini si il cunosc deoarece in 1990,adica imediat dupa revolutie,am fost primul din orasul meu care am deschis atelier de reparatii auto,in baza decretului 54(activitate independenta) dupa care in 1996 am trecut la SRL,iar persoana respectiva efectua reparatiile la mine si la max 4 luni lovea o masina si aparea cu alta :-B
Nu vreau sa ma laud dar intre 1990 si 2008 cred ca am detinut si eu vreo min 40 de masini,majoritatea Ford si Audi diferite tipuri,le cumparam defecte,le reparam dupa care le revindeam dar daca puneam la socoteala toate cheltuielile nu faceam altceva decat munca volutara si la un moment dat m-am oprit deoarece cheltuiam mai mult decat luam pe ele deoarece piesele si vopsitul le plateam ca orice muritor de rand si pe timpuri erau scumpe.
Revenid la "domnul terminator" ,l-am prins intr-o zi cand tocmai se rasturnase cu un Ford Scorpio si fierbea deoarece a doua zi dimineata trebuia sa plece la Iasi cu diferite "afaceri" si nu avea masina,iar eu aveam in acel moment printre altele,un Ford Granada caruia ii reparasem motorul dar necesita vopsitorie si asta implica multi bani cheltuiti de mine iar el m-a intrebat daca am vreo masina la care sa mearga motorul bine ca sa-mi dea Audi la schimb.
In seara respectiva am facut schimbul dar bineinteles ca el a plecat cu masina mea la cheie iar eu am venit cu a lui la "cravata"
O sa spuneti de ce am facut acesta greseala si am sa va raspund.
Caroseriile de Audi 80-90 si 100,fabricate intre anii 1983 si 1991 au avut caroserii zincate si daca nu turnai acid de baterie sau alte substante corozive,o aveai o viata de om,pe cand Ford-ul Granada dat la schimb era topit de rugina pe la razele de la aripi si pe la praguri dar el a luat-o cu buna stiinta deoarece partea mecanica o facusem perfect pe ea.In momentul cand ai sudat un petic de tabla pe caroserie,orice i-ai face in 2 ani tot "scoate capul"rugina in locul respectiv si asta v-o spun din experiente deoarece in timp am incercat tot felul de "solutii minune" dar fara rezultate la acel moment.
Dupa vreo saptamana,am aruncat aripa de pe stanga fata si capota,am demontat motorul de la Audi si apoi am plecat la Bucuresti la cineva care dezmembra numai Audi generatia la al meu si mi-am cumparat de la el aripa,capota,far stanga si vilbrochen pentru motor deoarece nu am vrut sa-l mai rectific intrucat iesea la ultima reparatie si nu doream sa ma "carpesc".
Am reparat motorul,am montat aripa si capota,dupa care am vopsit partial numai aripile de fata si capota cu ajutorul unui amic (dar nu pe degeaba ) si in acest fel am circulat cu ea 2 ani de zile inmatriculata pe Bucuresti,cu nr vechi,a avut 1-B-62005 iar dupa 2 ani am demontat-o total si total la mine inseamna ca nu a mai avut pe caroserie nici macar o brida de plastic sau vreun dop de cauciuc,deci nu se mai pune problema de instalatia electrica sau alte minuni.
Am demontat ambele punti,le-am inlocuit bucsile numai cu bucsi "Made in Germany" ;;) dupa care i-am reparat directia si franele schimband tot ce se numeste rulment sau cauciucarie.
Dupa ce am terminat toata mecanica de jos,am terosonizat-o de 3 ori in camera motorului cu teroson cauciucat italian,i-am dat cu vopseau masinii peste teroson,i-am pus motorul,cutia,planetare dupa care am dus-o la reprezentanta Ford de la mine din localitate sa mi-o vopseasca la cuptor.
Doua saptamani a stat la ei si mentionez ca nu a avut pic de sudura pe ea,nu se discuta de petic,ci doar i-au dat sprit chit la pistol de vreo 3 ori ca sa dispara orice zgarietura si apoi i-au dat inca "2 maini" de vopsea,timp in care eu am dus la tapitat tot interiorul mai putin plafonul. #:-s
Am lucrat la ea inca vreo 2 saptamani dupa vopsire ca sa-i pun la loc toate dopurile tehnologice si bridele de plastic impreuna cu instalatia electrica si conductele compresorului de la inchiderea centralizata iar toate contactele electrice sunt unse cu vaselina de conservare incepand de la mufarea in tabloul de sigurante pana la soclurile becurilor.
Au trecut 15 ani de la restaurarea ei si pozele care vi le voi prezenta sunt facute acum doi ani cand decat venisem de la o sedinta de pescuit pe dunare cu familiile :ymparty: si din acest motiv o sa va rog sa-mi acordati circumstantele respective pentru praful care se afla pe ea. :ymsick:
Daca aveti drum vreodata prin Alexandria,va invit sa vedeti o masina fara sarma pe ea si ca care functioneaza si ultimul buton sau martor de bord.
Vreau sa va mai spun ca acel cric rosu de sub patura din portbagaj,in cei 17 ani de cand am masina,o singura data l-am folosit pe balta la peste cand intr-o seara m-am trezit pe pana pe stanga spate.Pe unde am colindat in viata mea,nu am avut parte de pene de cauciuc sau politie. :D
Numarul ei GVA ,provine de la Gabi-subsemnatul , Vali-subsemnata sotie si Alin-juniorul ,iar 94 este anul de "fabricatie" al fiului meu.

Vizionare placuta:
Fişiere ataşate
DSC00070.JPG
DSC00070.JPG (242.45 KiB) Vizualizat de 557 ori
DSC00071.JPG
DSC00071.JPG (244.46 KiB) Vizualizat de 557 ori
DSC00072.JPG
DSC00072.JPG (219.61 KiB) Vizualizat de 556 ori
DSC00073.JPG
DSC00073.JPG (174.74 KiB) Vizualizat de 555 ori
DSC00074.JPG
DSC00074.JPG (169.2 KiB) Vizualizat de 558 ori
DSC00075.JPG
DSC00075.JPG (202.42 KiB) Vizualizat de 550 ori
DSC00076.JPG
DSC00076.JPG (251.23 KiB) Vizualizat de 553 ori
DSC00077.JPG
DSC00077.JPG (208.68 KiB) Vizualizat de 549 ori
DSC00078.JPG
DSC00078.JPG (171.9 KiB) Vizualizat de 546 ori
DSC00079.JPG
DSC00079.JPG (169.37 KiB) Vizualizat de 550 ori
DSC00080.JPG
DSC00080.JPG (189.53 KiB) Vizualizat de 545 ori
DSC00081.JPG
DSC00081.JPG (191.44 KiB) Vizualizat de 543 ori
DSC00083.JPG
DSC00083.JPG (194.23 KiB) Vizualizat de 547 ori
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #5 » de bibanu47 » 09 Mar 2014 23:10

Bucşarea unui motor


Bucsare unui bloc motor reprezinta totalitatea operatiilor tehnologice prin care blocul motor este adus la stadiul initial de fabricatie.Aceasta bucsare se face datorita urmatoarelor defectiuni care pot sa apara la orice motor,indiferent de anul de fabricatie:

1.stagiu avansat de uzura fizica,
2.fragmentarea unui segment,
3.scaparea unei sigurante de la boltul pistonului,
4.deteriorare cotei de presare a unui bolt,
5.spargerea unui piston,
6.scaparea unui corp strain in capatul pistonului,
7.griparea motorului prin incalzire excesiva,
8.scaparea unei biele din cota de prindere de pe vilbrochen.

Executarea acestei lucrari se incepe prin majorare locasurilor deja existente in bloc,operatie numita alezare si se executa in zona unde vin montate pistoanele,aducand toate cotele la un diametru anume stabilit.Dupa aceasta se toarna o bucsa cilindrica din fonta speciala cu o anumita duritate,ea avand adaosuri mari fata de cotele de prelucrare,la care va trebui sa ramana ulterior.Aceasta bucsa este prinsa pe strung pentru a fi strunjita la cotele stabilite ulterior,in asa fel incat sa poata fi introdusa prin presare in locasurile majorate ale blocului motor.Dupa strunjire ele sunt presate in bloc,cu o presa speciala,la unul din capete avind lasat din operatia de strunjire,un guler de limitare deoarece la detonatia motorului se pot deplasa aleatoriu.Dupa presare,blocul este prins din nou pe masina de alezat si se incepe majorarea interioara a bucsilor,pina cand aceste ajung foarte aproape de diametrul pe care il are pistonul.Penultima operatie este cea de honuire in termen popular fiind numita "oglinda blocului",adica blocul este montat pe un utilaj care acesta este dotat cu 6 perii din piatra abraziva dar foarte fina,ele fiind dispuse pe un suport in forma de cilindru.Acest cilindru este montat pe un ax care in acelasi timp are o miscare stanga-dreapta si tot in acelasi timp urca si coboara in noile bucsi ale blocului motor,deci o miscare elicoidala.Aceasta honuire se produce in prezenta unui jet continuu de motorina care are rolul de a unge si in acelasi timp de a raci cele 6 perii care asigura rectificare blocului motor.Honuirea se face dupa fiecare piston in parte,datorita faptului ca aceste pistoane fiind folosite,au foarte mici abateri de diametre si daca sunt montate in alta ordine decat in cea care au fost prelucrate,neavand tolerantele respective motorul se poate supraincalzi si bloca de la inceput.Aceste bucsi sunt lasate putin mai lungi decat fata blocului motor deoarece ultima data se face o mica rectificare a suprafetei blocului in zona unde urmeaza sa vina montata garnitura de chiulasa si apoi chiulasa,rectificare in urma careia bucsile si blocul motor raman perfect aliniate si cu aceasta ocazie dispar si vechile coroziuni aparute in timp,datorate lichidului de racire atunci cand in loc de antigel si apa distilata punem apa potabila.
Vreau sa precizez ca multe firme care se ocupa de bucsat motoare,nu respecta un lucru de foarte mare importanta,adica aceste bucsi din strunjire,raman la exterior,datorita cutitului de strung,cu anumite denivelari care in sectiune apar ca niste dinti de fierastrau dar foarte mici,ca si atunci cand tragem cu unghia pe o pila si daca acestea nu sunt rectificate inainte de presare in bloc,motorul nu se va raci normal deoarece intre aceste bucsi si peretele blocului apar diferente si temperatura nu este disipata uniform,racinduse decat la jumatate din valoarea necesara.
Alt lucru care trebuie respectat cu strictete,este compozitia din care sunt turnate aceste bucsi,deoarece ele pentru motoarele diesel trebuie sa aiba o anumita compozitie si pentru benzina cu totul alta.
Va voi prezenta doua utilaje cu care se efectueaza operatia de bucsare dar tin sa precizez ca cele 3 poze sunt provenite de pe net:
Fişiere ataşate
cilindru alezat.jpg
cilindru alezat.jpg (225.06 KiB) Vizualizat de 534 ori
masina de alezat.jpg
masina de alezat.jpg (223.93 KiB) Vizualizat de 540 ori
masina de honuit.jpg
masina de honuit.jpg (203.62 KiB) Vizualizat de 531 ori
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U

Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #6 » de bibanu47 » 10 Mar 2014 21:05

Inlocuirea discurilor si a placutelor de frana


Pentru inceput,tragem frana de mana,slabim ambele roti,ridicam pe una dintre parti autoturismul cu ajutorul unui cric si obligatoriu asiguram masina cu orice avem la indemana,buturuga,2 jenti suprapuse,capra metalica,etc,nu se lasa cricul sub presiune,deoarece la orice miscare putem avea surpriza sa cada si mai ales avand in vedere ca se lucreaza cu capul sub aripa,este foarte riscant.
Se demonteaza roata,cele 2 suruburi de la etrier,placutele de frina,cele 2 suruburi de la suportul etrierului si in ultima faza,discul de frana.Inainte de montarea discului nou,trebuie curatata foarte bine suprafata fuzetei,acolo unde ia contact cu discul,deoarece orice mica denivelere poate transmite discului o miscare aleatorie,manifestata prin vibratii in volan si mai departe in caroserie,mai ales la viteze mari.Curatatul se efectueaza cu ajutorul unei perii de sarma si smirgher cu granulatie mai mare.Exista unele discuri de frana care sunt imbracate pe suprafata de rulare a placutelor,cu o vopsea de conservare de culoare galbena sau albastra de obicei,care face protectia lor antiruginire,pana la stadiu de montare,acest strat se curata obligatoriu dupa acea suprafata.
Remontam discul,suportul etrierului,placutele de frana si ajungem la etrier,dar pistonul acestuia trebuie presat mai in interior deoarece placutele noi sunt mai late si etrierul nu se poate monta.Cum putem face cea mai simpla presa, de comprimat acest piston?
Luam o placuta de frana veche,o curatam de ferodoul ramas pe ea si in centru ei dam o gaura cu bormasina cu un spiral de 10 mm,operatia se face neaparar fixand placuta intr-o menghina deoarece fiind un spiral mai mare,ne-o poate smulge din mana si pot surveni multe accidente.Se cumpara din comert un surub de M10 filetat pana la capat care sa aiba o lungime de vreo 10 cm si o piulita pereche cu acest surub,dupa care piulita se sudeaza perfect aliniata pe gaura care am dat-o in placuta si apoi surubul se infileteaza in centrul acesteia.
Cum folosim aceasta presa?
Cu ajutorul unei placute vechi dispusa peste pistonul etrierului,impingem in aceasta cu surubul din centrul presei,presa care la randul ei se sprijina pe interiorul etrierului,in zona unde acesta e decupat in forma de "U".
Inainte de a comprima pistonul,demontam capacul de la vasul de lichid al pompei de frana si urmarim daca in timpul presarii,lichidul trece peste marginea vasului si la nevoie mai golim din el cu ajutorul unei seringi.
Niciodata,la aceasta operatie de presare nu se slabeste surubul de aerisire deoarece introducem inutil aer in instalatie.Dupa presare remontam placutele noi,etrierul cu cele 2 suruburi de fixare si apoi roata.
Operatia de schimbare a discurilor si placutelor este valabila atat pentru fata cat si pentru spate,bineinteles fac referire la turismele care nu sunt dotate cu saboti.
Ce apare in plus la schimbarea placutelor pe spate?
Dupa asigurarea autoturismului si demontarea rotii,slabim frana de mana altfel nu se poate demonta etrierul si singura operatie in plus fata de partea din fata,este faptul ca atunci cand presam pistonasul,il si rasucim in sensul acelor de ceasornic,deoarece acesta se infileteaza in interiorul lui pe un surub central care face reglajul si toleranta placutelor care asigura eficienta franei de mana.
Nu incercati presarea pistonasului fara rasucire deoarece nu reusiti.
Dupa lasarea autoturismului jos la terminarea lucrarii,obligatoriu actionam pedala la pompa de frana pana cand pedala se ridica si devine constanta.Nu este necesara aerisirea instalatiei decat atunci cand inlocuim garniturile de la etriere,atata timp cat instalatia nu are pierderi,nu are cum sa patrunda aer in ea.Daca totusi interveniti la garnituri,la umplerea instalatiei folositi lichid cu indicativul DOT 4 sau 5.
Fişiere ataşate
07042014511.jpg
07042014511.jpg (379.94 KiB) Vizualizat de 450 ori
07042014510.jpg
07042014510.jpg (345.99 KiB) Vizualizat de 454 ori
07042014509.jpg
07042014509.jpg (361.8 KiB) Vizualizat de 452 ori
CAPRA-SUSTINERE-AUTO-BT-AS-6000.jpg
CAPRA-SUSTINERE-AUTO-BT-AS-6000.jpg (27.53 KiB) Vizualizat de 512 ori
demontarea placutelor.jpg
demontarea placutelor.jpg (224.17 KiB) Vizualizat de 519 ori
detalii accesorii frana fats.jpg
detalii accesorii frana fats.jpg (259.71 KiB) Vizualizat de 518 ori
discuri-frana-ford-mondeo.jpg
discuri-frana-ford-mondeo.jpg (82.93000000000001 KiB) Vizualizat de 512 ori
fixare disc.jpg
fixare disc.jpg (203.3 KiB) Vizualizat de 513 ori
placute farana fata+spate.jpg
placute farana fata+spate.jpg (170.75 KiB) Vizualizat de 512 ori
presa pistonas etrier.jpg
presa pistonas etrier.jpg (189.97 KiB) Vizualizat de 506 ori
sistem franare fata.jpg
sistem franare fata.jpg (251.51 KiB) Vizualizat de 510 ori
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #7 » de DeeJay » 11 Mar 2014 09:12

am si eu o problema cu franarea pe fata..

pe discuri in partea exterioara placutele calca uniform pe toata suprafata dar pe interior calca pe aprox 70% din suprafata discului.

mentionez ca placutele si discurile au fost cumparate noi acum 3 ani si schimbate de mine si un prieten. discuri motorcraft placute ebc red ceramic.

problema se manifesta identic pe ambele discuri fata si cei de la service cand am fost la revizie anul trecut au zis ca sunt placutele proaste si trebuie schimbate si discuri si placute..

placutele ebc
http://www.demon-tweeks.co.uk/performan ... s-axle-set

un sfat ceva?

multumesc in avans!


[ Post made via Android ]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adaugat date auto- Focus TDCI Sport 1.8 115HP+ 2003
I spin this!
My PC: I7 3770, 16G Ram, GTX 980, SSD 180GB
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #8 » de bibanu47 » 11 Mar 2014 14:37

Buna ziua,

Focus TDCI Sport 1.8 115HP+ 2003

As vrea sa vad neaparat o poza cu felul in care este lucrat discul pe partea interioara si in acelasi timp ce sistem de prindere si actionare are etrierul ca sa stiu despre ce vorbim.
Din pacate la Focus am lucrat numai motoare si nu am idee ce sistem de prindere si functionare are etrierul.
De obicei asta se intampla cand placutele nu sunt compatibile cu discurile sau ghidajul etrierului are o anumita uzura si in momentul strangerii definitive a etrierului,are tendinta de a se culca putin intr-o parte.
Exista tot felul de ferodouri sau discuri si daca nu sunt imperecheate ca duritate se intampla acest fenomen,de exemplu trebuie sa evitam folosirea placutelor Phoenix care sunt foarte dure.
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #9 » de DeeJay » 11 Mar 2014 17:10

poza din pacate nu am dar daca ajuta la ceva pot sa fac un desen.

probleme la franare nu sunt chiar azi am avut nevoie urgenta de frane cand un idiot a iesit de pe o straduta vorbind la telefon si fara sa se asigure..

eu am impresia ca discurile motorcraft sunt "mai moi" iar placutele sunt f dure pentru ca in 3 ani de zile pot sa zic ca placutele arata ca noi (bine am mers numa 15000km in astia 3 ani dar totusi..).

ar trebui sa ma ingrijoreze chestia asta cu interiorul discului sau pot sa o socotesc ca ceva normal?


[ Post made via Android ]
I spin this!
My PC: I7 3770, 16G Ram, GTX 980, SSD 180GB
Avatar utilizator

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesaj #10 » de bibanu47 » 11 Mar 2014 17:48

Din pacate desenul nu este relevant,trebuie sa vad exact conceptul de culisare al etrierului.
Problema apare in felul urmator,orice etrier cu un singur pistonas,suprafata cu care este apasata placuta exterioara este mult mai mare fata de cea interioara care este apasata decat in centru de pistonas.
Tind sa cred ca ai putin joc pe bucsile de ghidare si culisare ale etrierului si daca sunt cum cred eu,se pot schimba iar ptretul este derizoriu.
Urasc prostia si omul beat.
Topic reparatii auto: viewtopic.php?f=158&t=2848
Vizionati reparatiile: http://www.youtube.com/my_videos?o=U

Avatar utilizator


Următorul



GameForest

Cea mai tare Comunitate online dedicata jocurilor!
GameForest este un loc perfect pentru toti cei care se bucura de jocuri pe internet!
Va invitam pe serverele noastre de Counter-Strike Source, Counter-Strike Global Offensive si Team Fortress 2!

Aceasta comunitate exista din 16 Mar 2011 19:37 si este online de 13 Ani, 1 Luna si 8 Zile
GameForest, WebForest are registered trademarks of IDeSys NetWorks S.R.L., Valve, the Valve logo, Half-Life, the Half-Life logo, the Lambda logo, Steam, the Steam logo, Team Fortress, the Team Fortress logo, Opposing Force, Day of Defeat, the Day of Defeat logo, Counter-Strike, the Counter-Strike logo, Source, the Source logo, and Counter-Strike: Condition Zero are trademarks and/or registered trademarks of Valve Corporation. All other trademarks are property of their respective owners. © GameForest   Powered by IDeSys NetWorks