Pagina 3 din 8

Re: Masini / Motoare ..test speed / drive test..

MesajScris: 12 Feb 2012 17:49
de puf1k
Moldova's drag racing cars :)





MAFIA MOLDOVENEASCA
P.S. Zdob şi Zdub - Ciobănaş;Zdob şi Zdub- Dj Vasile;Zdob si Zdub - Draga Otee


Re: Masini / Motoare ..test speed / drive test..

MesajScris: 01 Mar 2012 19:32
de SuriadXD
Super masini :) totusi ma impresioneaza acel subaru :D dar totusi mie miar place un dodge viper :)

Dacia Lodgy, lansata la Salonul Auto de la Geneva

MesajScris: 06 Mar 2012 20:36
de DeeJay
Dacia a prezentat marti la Salonul Auto de la Geneva în premiera mondiala monovolumul Lodgy, care poate fi comandat începând de miercuri, 7 martie, de clientii din România, la preturi pornind de la 9.500 euro cu TVA. Lodgy, primul model Dacia produs în afara României, a fost prezentat de directorul operational executiv al Renault, Carlos Tavares, acompaniat de o trupa de muzicieni.

Monovolumul Lodgy poate fi comandat de clientii din România începând de miercuri, în configuratii cu cinci sau sapte locuri, cu preturi pornind de la 9.500 euro (TVA inclus) pentru varianta Acces (5 locuri, motor pe benzina de 1,6 litri capabil de 85 cai putere) pâna la 14.700 euro pentru versiunea de top Laureate (7 locuri, motorizare diesel de 1,5 litri, 110 cai putere).

Lodgy are 4,5 metri lungime si 1,75 metri latime si este prezentat drept cel mai încapator model din clasa lui. Portbagajul are un volum de 827 litri în configuratia cu cinci locuri, respectiv 207 litri în varianta cu 7 locuri, care poate ajunge pâna la 2.617 litri în configuratia cu 2 locuri.

În plus, modelul ofera alte spatii de depozitare la interior ce însumeaza un volum de pâna la 30 de litri, se spune în comunicatul transmis de Dacia.

Clientii pot opta pentru doua motoare pe benzina, 1,6 litri 85 cai putere si TCe 115 de 1,2 litri, cel mai nou propulsor pe benzina cu injectie directa turbo din cadrul grupului Renault.

Oferta diesel cuprinde motorul 1,5 dCi, cu versiuni de 90 si 110 cai putere.

O alta noutate adusa de Lodgy în gama Dacia este sistemul de nagivatie si multimedia disponibil ca optiune pentru 300 de euro (TVA inclus), care include radio, USB, priza tip jack, Bluetooth si sistem de navitatie integrat cu touchscreen cu diagonala de 7 inci (18 cm).

Totodata, Lodgy introduce în oferta Dacia limitatorul de viteza, disponibil optional pe versiunea Laureate, care îi permite soferului sa stabileasca o viteza de rulare pe care nu doreste sa o depaseasca.

Lodgy, cel de-al saptelea model lansat de Dacia de la preluarea companiei de catre Renault, este totodata primul autoturism dezvoltat de compania româneasa care nu este produs în România. Lodgy este produs la fabrica inaugurata de Renault în Maroc în luna februarie.

Re: Masini / Motoare ..test speed / drive test..

MesajScris: 06 Mar 2012 22:16
de Eseth
DeeJay (referitor la Postul 23), incredibil, dar adevarat :) imi place cum arata, dificil sa recunosti o Dacie in masina asta :D

Re: Masini / Motoare ..test speed / drive test..

MesajScris: 10 Mar 2012 20:04
de gargoyle

Re: Masini / Motoare ..test speed / drive test..

MesajScris: 11 Mar 2012 03:43
de SuriadXD


Re: Masini / Motoare ..test speed / drive test..

MesajScris: 26 Mar 2012 15:15
de gargoyle
Pentru ca femeile le adora!


Re: Masini / Motoare ..test speed / drive test..

MesajScris: 29 Mar 2012 23:20
de Cristina


B-)

Noutati auto/moto.Preferinte si recomandari

MesajScris: 27 Apr 2012 21:48
de Jackson
Lamborghini Urus, concept SUV prezentat în premieră
Imagine

Numit după taurul Aurochs - un strămoş mare şi sălbatic al bovinelor domestice - Urus este succesorul spiritual al modelului LM002. Lamborghini a creat noul concept cu un stil de design agresiv, dominat în faţă de spoilerul proeminent, capota ventilată şi farurile cu LED-uri. În spate se remarcă un eleron montat pe acoperiş, un difuzor de mari dimensiuni şi sistemul de evacuare cu patru ţevi de eşapament. Alte detalii notabile sunt jantele de 24 inch finisate în aluminiu mat şi suspensia ajustabilă pe înălţime.

Cabina conceptului Lamborghini Urus este luxoasă, fiind echipată cu tapiţerie din piele, un panou de instrumente programabil şi diverse detalii din fibră de carbon. Există de asemenea şi un sistem infotainment cu ecran tactil pentru pasagerii din faţă şi pentru cei din spate.
Lamborghini Urus este propulsat de un motor despre care producătorul a declarat doar că dezvoltă 440 kW/600 CP, este conectat la o cutie de viteze cu dublu ambreiaj şi beneficiază şi de tracţiune integrală. Această configuraţie permite vehiculului atingerea unor emisii scăzute de CO2, cele mai bune din clasa sa.
„Urus este o idee foarte concretă pentru viitorul Lamborghini - ca al treilea model din linie şi vehiculul perfect complementar gamei noastre de maşini sport”, a declarat Stephan Winkelmann, preşedintele companiei italiene. „Urus este cea mai extremă interpretare a ideii de SUV; este un Lamborghini al SUV-urilor”.
Cu toate că deocamdată nu se ştie când va intra în producţia de serie, conceptul Lamborghini Urus va extinde gama de clienţi din China, Rusia, Orientul Mijlociu şi Statele Unite, conform estimărilor companiei. Lamborghini crede de asemenea că vânzările unui astfel de model ar ajunge la circa 3.000 unităţi anual.
conform unor surse modelul va avea dimensiuni similare cu Audi Q7 şi o siluetă similară lui BMW X6.
În cea ce priveşte puterea, speculaţiile sugerează un motor V10 de 5,2 litri ce dezvoltă aproximativ 600 CP.
Există zvonuri şi de o versiune hibridă care ar putea debuta în 2015 cu 700 CP.

Re: Masini / Motoare ..test speed / drive test..

MesajScris: 15 Iun 2012 20:40
de Eseth