In timpul liber Jucatorii de CS:S ar trebuii.........

Ce facem in timpul liber?

Moderator: DeeJay

In timpul liber Jucatorii de CS:S ar trebuii.........

Mesaj #1 » de Harabor » 22 Sep 2012 01:37





AIRSOFTUL a fost dezvoltat in Japonia la inceputul anilor 1960, unde acesul la armele de foc a devenit restrictiv. Oamenii cautau o alternativa legala de a isi satisface pasiunea pentru arme si razboi si astfel s-au nascut primele replici ale armelor de foc care la inceput nu erau functionale. Sistemul de gearbox care facea replica sa functioneze a fost inventat de americani si preluat la sfarsitul anului 1970 de catre japonezi care l-au incorporat in propriile lor modele false de arme. Fabricantii au pus un mare accent pe replicarea cat mai exacta a design-ului armelor de foc avand grija ca aceste jucarii sa nu poata fi vreodata modificate pentru a trage cartuse reale.

Airsoft este un sport in care jucatorii simuleaza o lupta, un razboi sau alte scenarii militare folosind tactici militare autentice si replici ale armelor de foc precum si ale echipamentelor militare autentice.Replicile de airsoft folosesc ca munitie bb(bile) de plastic de 6mm sau 8 mm care cantaresc intre 0.20g si 0.48g. Fata de paintball exista asemanari dar si diferente: asemanarea ar fi cu privire la efortul fizic si prin faptul ca si la paintbal se folosesc niste replici ale armelor de foc; deosebirile sunt chiar aceste arme care la paintbal trag cu bile umplute cu vopsea astfel incat sa lase urme pe cel lovit iar la airsoft lipsa semnelor vizibile impune onestitatea celui lovit de a recunoaste si a iesii din joc; o alta diferenta este accea ca airsoft se practica in locuri izolate neamenajate(padure, cladiri dezafectate). Jocurile de airsoft pot fi mult mai complexe cu un numar mult mai mare de participanti care adopta un anumit rol in functie de strategia impusa de liderul din teren.
Exista mai multe clasificari ale armelor de airsoft: in functie de munitie 6mm si 8mm; in functie de puterea cu care iese bila pe teava avem intre 90m/s pistoale, arme scurte si 170m/s carabine,arme lungi cu luneta; in functie de mecanismul de tregere avem arme Aeg cu baterie si gearbox, arme spring, cu arc si incarcare manuala si arme cu gaz sau co2.Toate acestea sunt limitate legal la 220 m/s.
Din punc de vedere legal replicile de airsoft sunt considerate jucarii(toys) dar sa nu depaseasca limita de viteza de 220m/s. Detinerea lor nu presupune nici o autorizare sau declaratie prealabila.Cu toate acestea majoritatea cluburilor si bunul simt recomanda ca replicile sa nu fie tinute la vedere in locuri publice si sa fie folosite doar la joc.
Moduri de joc
Si aici se pot face mai multe clasificari dar cea mai importanta clasificare este in functie de tipul terenului pe care se desfasoara jocul, si avem:
CQB, URBAN, WOODLAND
CQB sau Close Quarters Battle - este o modalitate de lupta in care o unitate mica de lupta angajeaza inamicul la distante foarte scurte. CQB se desfasoara numai in interiorul cladirilor cu replici a caror putere sa fie limitata si cu o tactica specifica trupelor speciale de asalt.
Urban este un amestec de cqb cu woodland. Creste numarul de participanti; misiunile si rolurile se diversifica pentru ca se angajeaza si in afara cladirilor si in interiorul lor.
Woodland este o lupta cu multi participanti (minim 20); se desfasoara in spatii deschise (padure , campuri, dealuri, munti) unde se poate pune in practica strategia militara specifica armatei.
Airsoftul cel putin in Romania se joaca pe terenuri izolate, virane, dezafectate unde nu se plateste intrare. De obicei se cere acordul propietarului cu care se poate face un contract nepatrimonial prin care este exonerat de orice raspundere privind accidentarile de pe proprietatea lui.
O alta clasificare poate fi facuta dupa scenarii. Este foarte important ca scenariul sa fie adaptat de catre organizatorul jocului in functie de teren si de numarul de participanti. Sunt scenarii simple si foarte populare care se joaca cand pe teren sunt multi jucatori incepatori sau terenul este nou. Sunt scenarii mai complexe care se joaca cand terenul este binecunoscut si jucatorii sunt mai avansati.


Aspecte organizatorice la joc
Pentru a juca airsoft orice jucator trebuie sa-si insuseasca si sa respecte regulamentul de joc. Exista reguli care nu se schimba niciodata si exista reguli impuse de organizator sau de modul de joc. Regulile si scenariul impuse de organizator sunt prezentate la inceputul jocului intr-un Briefing la care asista toti participantii.
O mare insemnatate la jocul de airsoft o au arbitrii. La un joc de airsoft pot fi desemnati unu sau mai multi arbitrii. Arbitrul este suveran la joc, El impune reguli si sanctiuni putand chiar sa elimine din joc un jucator. Arbitrul poarta vesta reflectorizanta si este mobil, fiind prezent acolo unde se angajeaza la o distanta incat sa vada ce se intampla dar sa nu incurce pe jucatori.
La jocuri mai pot lua parte si invitati nejucatori sau fotografi, cameramani toti avand veste reflectorizante ca jucatorii din teren sa nu traga in ei.
Organizarea in cluburi si echipe
Jucatorii de airsoft sunt independenti sau organizati in cluburi sau echipe. O echipa are in jur de 4-8 jucatori. Un club are de la 8 jucatori si pot ajuge si la 50 de jucatori. In tari cu traditie sunt echipe si mai mari de 50.
Nu exista o regula generala pentru aderarea la un club sau echipa; fiecare club are prevazut in regulamentul intern cum poti deveni membru.
Din punctul de vedere al jocului membrul unui club sau echipe joaca mai mult impreuna si ajung sa se cunoasca si sa se acopere pe teren, poarta insemnele clubului, si uniforma clubului.
Din punct de vedere social intre membrii clubului sau echipei se leaga o prietenie liantul fiind airsoft-ul, pasiunea pentru acest joc.
Fiecare club are un regulament si un anumit stil de joc distinctiv. Din aceasta cauza sunt si dispute si neintelegeri intre cluburi dar pe ansamblu comunitatea de airsoft este bine inchegata si exista spiritul de camaraderie(frati de arme(replici)) intre toti jucatorii de airsoft.
Event
Eventul este un joc la care participa mai multe echipe si cluburi. Eventul are un organizator(de obicei un club) si un regulament si scenariu speciale. Cel mai mare event din Europa este la Berget in Suedia.

In 2007 erau 1200 participanti, in 2009 au fost peste 1500; Numarul jucatorilor creste de la an la an si de la editie la editie.
Berget este un orasel-replica cu cladiri si catune facute special pentru airsoft. Autoritatile locale au intuit potentialul acestui sport pentru a face cunoscut in toata lumea numele Berget si s-au implicat in amenajarea acestui spatiu pentru a gazduii aceste event.
Cel mai mare event din Romania este cel de la Bulbucata
:x

De la IOImagine

pentru Imagine
Ultima oară modificat de Harabor pe 22 Sep 2012 01:54, modificat de 3 ori în total.
Imagine

Avatar utilizator

Re: In timpul liber Jucatorii de CS:S ar trebuii.........

Mesaj #2 » de Alejandro » 22 Sep 2012 01:52

Am propus si eu acum ceva vrem ... un joc de paintball (sau airsoft ... pt mine e tot una) dar ... din moment ce suntem asa rasfirati ... e cam greu ... dar daca cineva dintre noi are posibilitatea si dorinta de a organiza asa ceva .. ar fi foarte grozav.
Nothing is true, everything is permited!
Imagine Imagine
Avatar utilizator

Re: In timpul liber Jucatorii de CS:S ar trebuii.........

Mesaj #3 » de Harabor » 01 Oct 2012 02:10

eu am practicat acest hobby...e superior paintball!!!
Imagine
Avatar utilizator

Re: In timpul liber Jucatorii de CS:S ar trebuii.........

Mesaj #4 » de Bogdan » 01 Oct 2012 18:57

Interesant haraboare...te mai asteptam si cu alte topicuri de acest gen :ymapplause:
Daca padurar nu esti, nimic nu esti!

Imagine
Avatar utilizator

Re: In timpul liber Jucatorii de CS:S ar trebuii.........

Mesaj #5 » de Cristina » 01 Oct 2012 20:57

Ar fi totusi interesant sa incercam si noi, XB-istii, asa ceva. IN grup! :D
Mie una chiar mi-ar place!

Avatar utilizator

Re: In timpul liber Jucatorii de CS:S ar trebuii.........

Mesaj #6 » de Harabor » 04 Oct 2012 04:26

cel mai palpitand hobby.....celor carora le plac "impuscaturile"
Imagine
Avatar utilizator

Re: In timpul liber Jucatorii de CS:S ar trebuii.........

Mesaj #7 » de Arici » 04 Oct 2012 11:28

Povestea kartingului începe în august 1956, californianulArt Ingels fiind considerat părintele acestui sport. Americanul a dat naştere vehiculului pornind de la asamblarea câtorva ţevi. A realizat, astfel, un şasiu pe care l-a echipat cu un motor în 2 timpi, provenit de la o motocositoare, creând ceea ce azi numim kart.
Karturile folosite de piloţii anului 2008 au motoare în 2 sau 4 timpi. Aceste motoare pot dezvolta o putere de la 4 la 7 cai, pentru un motor de 60 de cc, cu un singur cilindru, aferente celor mai slabe categorii competiţionale, şi până la 90 de cai pentru unul de 250 cc.Cele mai populare categorii de karturi sunt cele cu motor de 125 cc. Motoarele în 2 timpi, de 100 cc, pot atinge 19.000 de rotaţii pe minut.

Locuri in care m-am dat si recomand

cluj napoca
1

2

3
palatul copiilor cluj napoca

4targu mures


5constanta palatul copiilor

6mamaia pe plaja unde desi este mic terenul si aluneca foarte tare pe lemnul acela deci nu prea te poti intrece dar este foarte bun pentru fun
Fişiere ataşate
DSC01682.JPG
DSC01682.JPG (203.37 KiB) Vizualizat de 175 ori
Avatar utilizator

Re: In timpul liber Jucatorii de CS:S ar trebuii.........

Mesaj #8 » de Harabor » 04 Oct 2012 14:26

:x i love karting..... :p
Imagine
Avatar utilizator





GameForest

Cea mai tare Comunitate online dedicata jocurilor!
GameForest este un loc perfect pentru toti cei care se bucura de jocuri pe internet!
Va invitam pe serverele noastre de Counter-Strike Source, Counter-Strike Global Offensive si Team Fortress 2!

Aceasta comunitate exista din 16 Mar 2011 19:37 si este online de 13 Ani si 16 Zile
GameForest, WebForest are registered trademarks of IDeSys NetWorks S.R.L., Valve, the Valve logo, Half-Life, the Half-Life logo, the Lambda logo, Steam, the Steam logo, Team Fortress, the Team Fortress logo, Opposing Force, Day of Defeat, the Day of Defeat logo, Counter-Strike, the Counter-Strike logo, Source, the Source logo, and Counter-Strike: Condition Zero are trademarks and/or registered trademarks of Valve Corporation. All other trademarks are property of their respective owners. © GameForest   Powered by IDeSys NetWorks